Evenlode Skrevet Januar 8 Forfatter Skrevet Januar 8 På 8.1.2025 den 10.29, RF91 skrev: Synd med skaden, men gawd dayum so flott ein flott E39 faktisk e 😄 Expand Kjedelig er det jo definitivt😆 men nå ble det steinbra med ordna bil😄 Lakkerte ikke dører og slikt når bilen ellers ble lakkert for snart 5år siden. Det har vært minimale lakkforskjeller siden da, - noe som har vært utrolig frustrerende😅 Så det ble et forsåvidt bra utfall av en dum hendelse😀
sveigis Skrevet Januar 8 Skrevet Januar 8 Tenkte på deg her om dagen Even og bilene dine . Dritt med e39 men godt det lot seg fikse 😊😊 Nydelig e39 ja Evenlode reagerte på dette 1
Evenlode Skrevet Januar 8 Forfatter Skrevet Januar 8 På 8.1.2025 den 12.03, sveigis skrev: Tenkte på deg her om dagen Even og bilene dine . Dritt med e39 men godt det lot seg fikse 😊😊 Nydelig e39 ja Expand Artig😀 Ja er typisk det alltid er noe, men sånn er det😄 Bare å få iorden å komme seg videre😀 Satse på året som er i vente blir litt mer givende. Fikk knapt kjørt en tank bensin i 2024😛 530n går som dagligbil for min del, og fungerer sånn sett perfekt til det formål. F11 er samboer som disponerer, forøvrig runda den 300.000km nå rett før jul😄 sveigis reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet April 17 Skrevet April 17 Kjedelig med skade, men akk så fint at man fikk rettet opp i litt småtteri man har utsatt. Og enda godt at man faktisk reparerte fremfor kondemnerte. Måtte du argumentere og vise til noe for det eller var det relativt grei skuring?
Evenlode Skrevet April 17 Forfatter Skrevet April 17 På 17.4.2025 den 19.26, Saltkjelen skrev: Kjedelig med skade, men akk så fint at man fikk rettet opp i litt småtteri man har utsatt. Og enda godt at man faktisk reparerte fremfor kondemnerte. Måtte du argumentere og vise til noe for det eller var det relativt grei skuring? Expand Kjipt, men greit å få tatt noe mer samtidig. Skulle helst fått lakkert ett sett M5 speiler og noe småpjask til, men det får bli en annen anledning😀 Gikk rimelig smertefritt. Forsikringsselskap til motpart hadde innom en tredjepart, til å se over bilen før skadetakst ble godkjent ettersom jeg ble fortalt. Men det gikk iorden uten diskusjoner😊 Satser på det blir noen måneder med endel bruk fremover, slik det kan holdes noenlunde liv i tråden her😀 sveigis, ///M-ini95, BjornarHS og 7 andre reagerte på dette 10
Saltkjelen Skrevet April 17 Skrevet April 17 Det er fint når ting ordner seg relativt sømløst. Hadde sett for meg en kamp for å få den reparert, men her var man kanskje oppgående nok til å se at dette var en E39 med litt verdi økonomisk såvel som samleverdi. Fargen popper virkelig bra med de sorte blanke detaljene og det champagnefargede interiøret. Nam! Evenlode og sveigis reagerte på dette 2
Evenlode Skrevet April 17 Forfatter Skrevet April 17 Ja, er veldig glad for at det gikk så enkelt som det gjorde, selv om det ble såpass høy skadetakst på en gammel bil som det er. Hadde nok tatt oppgjør og beholde bil for å reparere privat om ikke det hadde blitt løselig på annet vis. Blir for ille å vrake bilen for det der😬 Veldig fornøyd med farge, både inn og ut. De blank sorte detaljene gjorde også en betydelig forskjel i positiv retning syns jeg! Men må nok få kjøpt meg et sett kromgriller med tiden, uansett😊 Saltkjelen reagerte på dette 1
sveigis Skrevet April 18 Skrevet April 18 Kjekt å se ting ordner seg Even 😊. En nydelig e39 som jeg håper å få se live her nå i år . Evenlode reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå