Robin L Skrevet Februar 16, 2020 Share Skrevet Februar 16, 2020 Noen som har prøvd osram nightbreaker og nightbreaker laser? Er det verdt prisforskjellen? Snakk om d2s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 16, 2020 Share Skrevet Februar 16, 2020 Prøvde begge da jeg skulle oppgradere lyset på syveren. Det ble nok Osram Xenarc cbi fordi den var mer hvit, laser Xenarc xnl syns jeg var for gul. Så det ble Osram Xenarc cbi på både F01 & E60n, fantastisk bra lys. Verdt prisen. https://www.lyshelten.no/collections/d2s-xenonpaerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Februar 16, 2020 Share Skrevet Februar 16, 2020 Jeg gikk for det samme som 👆, Satt lenge og vurderte når jeg skulle kjøpe, men føler jeg fikk et bedre lysbilde med cool blue. da det var mere lyst der det var lyst, følte night breaker fadet mere ut pga det gule lyse, night breakerene lyste lengere. men følte jeg fikk bedre oversikt med med cool blue. Jeg må si at jeg er veldig fornøyd med cool blue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 16, 2020 Share Skrevet Februar 16, 2020 Jeg har ikke prøvd cbi, men er godt fornøyd med nbu. Det er jo egentlig ikke så mye hjelp i denne kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå