Dusy Skrevet i går, 12:43 Forfatter Skrevet i går, 12:43 (endret) @Marius2002 Det er en dessverre en tanke som har festet seg. Jeg skal nå hvert fall ta meg anledningen til å nyte den litt til før jeg gjør noe Tror nok ikke i4en klarer å fylle det rommet. Det er noe med det analoge og kjørefølelsen i M3en som jeg ikke klarer å gi helt slipp på. Men, på en annen side så har du helt rett i at i4en er en komplett bil, sett bort i fra fraværet av en skikkelig forbrenningsmotor, spesielt rekkesekseren som sitter i M3en. Det er ofte jeg har hørt tidligere eiere av E46 M3, som angrer på at de solgte. At den var «the one»..men nå høres jeg sikkert ut som en sutrete som ikke klarer å la ting gå😂 Fikk tilsendt dette bilde av han jeg har bilen vinterlagret hos. Her står broderns og min klar for sesongstart. Det gledes! Ja, sommerhjula har endelig kommet på. Det totalforvandlet bilen, med de lekre sommerfelgene som gjør bilen komplett, selv om jeg aller helst skulle ønske de var en tommer større Å bruke nærmere 50/60k på 868M i 20 tommer uten dekk er litt vel voldsomt. Så her må vi pønske på noe annet etter hvert. Og for å få plass til de må det skjermbreddere på plass.. Siden jeg forventa baksmell i år og ikke fikk det så må det nesten feires med å bestille ACS fjærer på i4en. Pluss en spoiler og leppe foran, som ligner på de fra MPerformance. Ser det Bimmerdeler.no selger noen varianter. Noen som har erfaring med de? Endret i går, 12:52 av Dusy Fahad, Ampera, skoglund og 6 andre reagerte på dette 9
Dusy Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Da fikk jeg godkjent de to rustboblene som en reklamasjonssak! Det var digg. fupsaker, Morten B, Fahad og 5 andre reagerte på dette 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå