OMyren Skrevet Februar 18, 2020 Share Skrevet Februar 18, 2020 Sendte en mail til Cartronics Uk der jeg spurte om følgende: Hey Is it possible to retrofit Night Vision to my Bmw 5 with VIN:xxxxxxx ? And will it be like from the factory with predictions and animal detection with code S6UKA Svaret ble: Its possible, but cost would be well over £6000>. IF that works for you please let me know & I will confirm cost and get you booked in. Spørsmålet inne på forumet er om det finnes andre plasser i «området» litt nærmere som kan utføre dette? Plasser i Norge, Sverige, Danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 18, 2020 Share Skrevet Februar 18, 2020 Hør med BimmerUpgrade Norway, mulig de kan hjelpe. De har side på Facebook blant annet. Heftig pris på retrofit av NV, må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Februar 18, 2020 Share Skrevet Februar 18, 2020 Har dette på min bil, men bruker det nesten aldri, S6UKA Night Vision with human recognition. Men klart kjører man mye på mørke veier er det klart et fint hjelpemiddel. Men det var jo en heftig pris. Må vel også bytte venstre grill muligens der kameraet sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Februar 18, 2020 Share Skrevet Februar 18, 2020 6000 pund er en heftig pris, men tror helt ærlig at det ikke blir særlig billigere om man skal lete etter brukte deler. Regner med at estimatet der er basert på mye nye deler, kun kameraet på KOED koster typ 35 000 kr. Om jeg husker rett så MÅ kamera og modul være fra samme bil, noe som gjør det å kjøpe delene brukt vanskeligere. Mulig at en ekspert innenfor dette kan blanke ut VIN på begge delene, men igjen, da må man finne noen som klarer det. Personlig tror jeg det er mer lønnsomt å selge den du har og kjøpe en bil med Night Vision. Får masse annet bra for 60 000 kr, men om dette handler om lyst og ikke penger - kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMyren Skrevet Februar 24, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2020 (endret) Takk for svar, skal sende en mail til Bimmerupgrade å hør 👍Eller bare kjøpe ny bil 😂 Vi ser Endret Februar 24, 2020 av OMyren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå