Roy Nygård Skrevet Mars 18, 2020 Share Skrevet Mars 18, 2020 Hei! Trenger litt ekspertise her😊 Har en 520d, 12mod. Den har lagt seg helt ned på høyre side(passasjersiden). Belgen på høyre side er helt myk og den på venstre side er hard. Hører ikke kompressoren går heller. Høyre belg er trøkt helt sammen mens den venstre har løftet seg maks. Får heller ikke opp noen feilmelding. Beklager men det ene bildet ble dårlig! Hva kan dette være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 18, 2020 Share Skrevet Mars 18, 2020 Feil på noe. Kanskje sensor på høyre side? Diagnose vil hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Nygård Skrevet Mars 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2020 Ja får få den ned til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 18, 2020 Share Skrevet Mars 18, 2020 Kan jo se over ting før det.. Sjekket sikring for kompressor? (siden den ikke går) Veldig vanlig med defekt kompressor eller lekkasje i belg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Nygård Skrevet Mars 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2020 Hei Reef89! ja sikringer er sjekket, de var OK. Er det noen måte jeg kan finne ut om det kompressor eller belg? Men den venstre belgen som er hard, er det vanlig at den er det hele tiden eller er det fordi den andre har klappet helt sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drakek Skrevet Mars 19, 2020 Share Skrevet Mars 19, 2020 Hvis komp'en var gåen, har jeg vanskelig for å tro at den hadde fått trykt opp motsatt side, men er ingen ekspert Hvis det viser seg å være belgen, skal det være en smal sak å bytte selv: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 19, 2020 Share Skrevet Mars 19, 2020 Been there, done that... Du har lekkasje i slange fra ventilblokka eller hull i belgen. Setter en solid tier på hull i belg, vanlig feil. Bare høydesensor på en side bak, så med hull på den siden kompenserer kompressor med blåse den andre helt opp. Det hjelper lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 20, 2020 Share Skrevet Mars 20, 2020 Roy Nygård reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Nygård Skrevet Mars 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2020 14 timer siden, Walkabout skrev: Dette var jo helt sinnsykt bra, tusen hjertelig takk😄😄 du har ikke tilfeldigvis en like bra «manual» for å bytte fjærer foran også😬😬 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 20, 2020 Share Skrevet Mars 20, 2020 4 minutter siden, Roy Nygård skrev: Dette var jo helt sinnsykt bra, tusen hjertelig takk😄😄 du har ikke tilfeldigvis en like bra «manual» for å bytte fjærer foran også😬😬 Takk for det! Hehe, nei dessverre, kun belgene jeg har det på så langt Roy Nygård reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Nygård Skrevet April 1, 2020 Forfatter Share Skrevet April 1, 2020 Hei igjen! har du opplevd at det kan være et problem og få fylt belgen med luft når du har satt på den nye? Bilia sier at det kan bli vanskelig siden den ikke blir fylt opp ved og skru på tenningen når den er jekket opp???? eller er det noe de sier for at man ikke skal gjøre det selv!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 1, 2020 Share Skrevet April 1, 2020 Jeg har aldri lagt merke til at bilen vil korrigere høyden, når bilen er jekket opp på en side. Men den pleier å starte ganske straks etter man jekker opp motsatt side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Nygård Skrevet April 1, 2020 Forfatter Share Skrevet April 1, 2020 Ok, så man må bytte på den ene siden også må man jekke den opp på motsatt side samtidig som den er jekket opp på den siden man har byttet på? da vil den belgen man byttet fylle seg med luft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 1, 2020 Share Skrevet April 1, 2020 Neida, den vil fylle seg selv opp uansett. Etterhvert. Den bare ikke bryr seg når den er oppjekket på en side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Nygård Skrevet April 1, 2020 Forfatter Share Skrevet April 1, 2020 Ok, da prøver jeg og bytte selv! Tusen takk for gode råd, det setter jeg pris på😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå