Gå til innhold

(SOLGT)BMW 523i 2000


mcbanan
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer salg av min 523i 2000 modell.

- Heilt original bil

- 175 000km, dokumentert med fullt servicehefte

- Manuell kasse, ny clutch og svinghjul

- Veldig lite rust

- Doble ruter, sportskinn, sportsratt, xenon, bluetooth og oppgradert stereo osv. Gode GoodYear dekk både på sommar og vinter.

- Ingen feil eller manglar, alle dei vanlige plagene med desse er adressert.

- Bilen er i Bergen, ønsker 45 000 for den. Ikkje vits å komme med bud under prisantydning.

Ta kontakt for meir info og fleire bilder :)

2016-03-23_18_27_31.jpg

Panseret er åpent her, derav glipa.

2016-03-23_18_30_01.jpg

2017-04-17 12.53.45.jpg

2018-07-27_13_12_33.jpg

2019-06-29_14_25_20.jpg

Endret av mcbanan
Solgt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstyr: https://www.mdecoder.com/decode/gr10887

Bilen var eigd av ein ambassadeansatt i Sverige, som tok den med seg tilbake til Norge etter eit år. Merka som flyttegods i det gamle vognkortet. Eg kjøpte den av ein pensjonert direktør.

Svarte sportskinnseter, i god stand.

Ikkje hengerfeste

Fullt servicehefte. Eg har brukt Kokstad Autosenter, som er spesialistar på BMW i Bergen.

Har bytta veivhusventilasjon med alle slangar, toppdekselpakining, oljefilterhuspaking, servooljebeholdar med slangar, bremsar framme, støtdemparar og fjører bak, kamakselsensor, xenonpærer, olje på gir og diff++ i tillegg til vanlige servicar. Kvitteringar på alt.

 

edit: abs-modulen er overhalt av modulemasters i USA. Eu godkjent og siste service i desember. Frontsett, forsterkar og dension bluetooth montert av bilradiospesialisten.
 

Stillaste bilen eg har køyrt. Doble ruter er heilt supert, alle bilar burde hatt det.

Endret av mcbanan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...