Amistad Skrevet April 1, 2020 Skrevet April 1, 2020 Skulle hatt en bil fra Nordland til Vestland. Hurtigurten var et greit men dyrt alternativ. Men den går ikke i koronatider. Har lagt ut på diverse fraktesider på Facebook men ingen reaksjon. Sikkert koronagrunner der også. noen som har andre forslag ? Regner med å betale opp mot 10k for dette.
Kvasi Skrevet April 1, 2020 Skrevet April 1, 2020 Nordland er ganske stort, og det er vel forsåvidt Vestland også ..
Flataas Skrevet April 1, 2020 Skrevet April 1, 2020 Finn ut hvem det er som frakter med lastebil for forhandlere osv, kan få rimelig frakt der og de kjører selv om det er virus ute å går men dog med visse forhåndsregler.
Amistad Skrevet April 1, 2020 Forfatter Skrevet April 1, 2020 17 minutter siden, Kvasi skrev: Nordland er ganske stort, og det er vel forsåvidt Vestland også .. Ja jeg tenkte det var nok info med tanke på å finne dem som gjerne kjører mellom disse to fylkene kan du være interessert i en tur med tralle ?
mossing 92 Skrevet April 1, 2020 Skrevet April 1, 2020 https://norskbiltransport.no humpfy, Patta og Amistad reagerte på dette 1 2
Amistad Skrevet April 2, 2020 Forfatter Skrevet April 2, 2020 15 timer siden, mossing 92 skrev: https://norskbiltransport.no De kunne ta oppdraget 12800 kr. Jeg prøver litt mer på fraktekrigen på fb først. Hvis ikke så er der jo et greit alternativ å bruke disse tenker jeg.
Kvasi Skrevet April 2, 2020 Skrevet April 2, 2020 16 timer siden, Amistad skrev: Ja jeg tenkte det var nok info med tanke på å finne dem som gjerne kjører mellom disse to fylkene kan du være interessert i en tur med tralle ? Nei, men kunne kanskje hatt forslag hvis jeg visste hvor fra og til. Men hvis det er hemmelig får du finne ut aav det uten min hjelp.
Dusy Skrevet April 2, 2020 Skrevet April 2, 2020 1 hour ago, Amistad said: De kunne ta oppdraget 12800 kr. Jeg prøver litt mer på fraktekrigen på fb først. Hvis ikke så er der jo et greit alternativ å bruke disse tenker jeg. Anbefaler deg NBT på det sterkeste. Kjapt, enkelt og veldig servicevennlige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå