FSK Skrevet April 4, 2020 Share Skrevet April 4, 2020 Hei Syns det er utrolig irriterende at motor skrur seg av når man åpner fører dør. Hvordan kan man bli kvitt dette? Gjelder en G30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 4, 2020 Share Skrevet April 4, 2020 Antar man kan kode det bort med feks esys eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet April 4, 2020 Share Skrevet April 4, 2020 Har du ikke en knapp der du kan skru av "auto off" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 4, 2020 Share Skrevet April 4, 2020 Samme på min bil. Sett bilen i "N" sett på handbrekket og trykk gasspedalen litt inn, det jeg må gjør på min F30 330E. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 4, 2020 Share Skrevet April 4, 2020 5 minutter siden, Daniel80 skrev: Har du ikke en knapp der du kan skru av "auto off" ? Ikke på hybrid, iallefall ikke på F30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FSK Skrevet April 4, 2020 Forfatter Share Skrevet April 4, 2020 39 minutter siden, Daniel80 skrev: Har du ikke en knapp der du kan skru av "auto off" ? Gjelder en 530e, finnes ikke knapp. Har bestilt bimmercode og unicarscan adapter. Så for håpe det går an å kode det vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 5, 2020 Share Skrevet April 5, 2020 (endret) Mener den kan kodes om i nyeste ISTA også. Endret April 5, 2020 av Øyvind L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå