FSK Posted April 4, 2020 Share Posted April 4, 2020 Hei Syns det er utrolig irriterende at motor skrur seg av når man åpner fører dør. Hvordan kan man bli kvitt dette? Gjelder en G30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted April 4, 2020 Share Posted April 4, 2020 Antar man kan kode det bort med feks esys eller noe i den duren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel80 Posted April 4, 2020 Share Posted April 4, 2020 Har du ikke en knapp der du kan skru av "auto off" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snagg30 Posted April 4, 2020 Share Posted April 4, 2020 Samme på min bil. Sett bilen i "N" sett på handbrekket og trykk gasspedalen litt inn, det jeg må gjør på min F30 330E. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snagg30 Posted April 4, 2020 Share Posted April 4, 2020 5 minutter siden, Daniel80 skrev: Har du ikke en knapp der du kan skru av "auto off" ? Ikke på hybrid, iallefall ikke på F30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSK Posted April 4, 2020 Author Share Posted April 4, 2020 39 minutter siden, Daniel80 skrev: Har du ikke en knapp der du kan skru av "auto off" ? Gjelder en 530e, finnes ikke knapp. Har bestilt bimmercode og unicarscan adapter. Så for håpe det går an å kode det vekk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind L. Posted April 5, 2020 Share Posted April 5, 2020 (edited) Mener den kan kodes om i nyeste ISTA også. Edited April 5, 2020 by Øyvind L. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts