Gå til innhold

SOLGT - Originale BMW Style 442M 19" felger


 Share

Anbefalte innlegg

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=178063845

 

Selger et sett originale BMW Style 442M 19" orbitgrey felger i svært god stand. Felgene har stått på en 2015 F36 4-serie Gran Coupé men kommer som standard tilvalg på både F32/F36 4-serie og F30/F31 3-serie. De har hver vår og høst fått påført Swissvax Autobahn felgvoks, og har denne sesongen kun rullet noen få mil på bilen så de er ferdig behandlet og klare for sesongen. Den ene bakfelgen har noen sår i kanten etter et ublidt møte med en kantstein, men det lar set fikse av verksteder som reparerer slike kosmetiske skader. Se bilder for detaljer.

Specs:
Framfelger: 8x19" ET36
Bakfelger: 8,5x19" ET47
Boltsirkel: 5x120
Center bore: 74,5

Det følger med TPMS-sensorer og senterkopper på alle fire felger.
Dekkene følger ikke med.

Felgene kan sendes mot at kjøper betaler frakt.

Pris: 8000kr

Se finn-annonse for flere bilder og detaljbilder.

845_1823580103.jpg

 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
3 hours ago, Otis said:

Disse hadde kanskje også passet en X5 E70? Jeg driver å leter etter 19" til vinterdekk ser du. Jeg spør her, da jeg vet du har peiling på felger.

Det tviler jeg på. De er alt for smale (X5 har vel normalt 9, 10 og 11 tommer brede?) og det er fort mulig at de er for svake i konstruksjonen til den vekta også, X-felger veier ofte mer enn «vanlige» felger, sikkert på grunn av mer gods? Bare spekulasjoner men. Jeg ville heller sett etter 19" style 467M fra F15, det ligger ofte mange av de til salgs på Finn til gode priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da det tenkte jeg ikke på. Vekt forskjellen. Har et pågående finn.no søk på felger til E70 og F15 ja. Ser også at feks Tesla X felger også skal passe.

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Otis said:

Aha, da det tenkte jeg ikke på. Vekt forskjellen. Har et pågående finn.no søk på felger til E70 og F15 ja. Ser også at feks Tesla X felger også skal passe.

Takk for tips!

F.eks. Disse https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=179754654.

har ikke sjekket innpress, men F15 og E70 deler vel mye i understellet?

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...