Bowiitz Skrevet Mai 9, 2020 Share Skrevet Mai 9, 2020 Hei! Sliter med at jeg når jeg spiller av musikk via AUX, så er lyden veldig lav. Jeg har volumet på max, og syntes fremdeles det er nokså lavt. Kan dette gjøres noe med? E61 2006, med AUX-utgangen bak på midtkonsoll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 9, 2020 Share Skrevet Mai 9, 2020 iphone 4s leverer høy lyd på aux på disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet Mai 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2020 På 9.5.2020 den 15.57, Ingvaldsen skrev: iphone 4s leverer høy lyd på aux på disse bilene Kan være, men litt dumt å måtte ha en iphone 4s for å kunne høre på musikk med høyt volum 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 Bedre med BT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet Mai 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2020 29 minutter siden, Reef89 skrev: Bedre med BT. Enig der, men bluetoothen i bilen kan kun brukes til anrop slik jeg forstår det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 Lyden ble skrudd ned for noen år siden for å skåne hørselen til de som alltid går med lyd i ørene. Det finnes apper som hevder å overstyre dette, ihvertfall på Android Bowiitz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 Hva slags kontakt bruker du på kabelen. Jeg har opplevd at headphone jack med 4 ringer (ikke 3) kan skape litt problemer på litt eldre enheter. Se bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 Evt. kjøp en aux-bluetooth adapter, har grei erfaring med det på E87n jeg hadde før😉 Bowiitz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet Mai 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2020 24 minutter siden, Hpi skrev: Lyden ble skrudd ned for noen år siden for å skåne hørselen til de som alltid går med lyd i ørene. Det finnes apper som hevder å overstyre dette, ihvertfall på Android Har du noen eksempler på en slik app? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet Mai 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2020 14 minutter siden, Krisfje skrev: Evt. kjøp en aux-bluetooth adapter, har grei erfaring med det på E87n jeg hadde før😉 Har vurdert det ja, men ville se om jeg fikk løst problemet først 😁👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 34 minutter siden, Bowiitzz skrev: Har du noen eksempler på en slik app? 🤔 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.music.sound.speaker.volume.booster.equalizer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 3 timer siden, Bowiitzz skrev: Enig der, men bluetoothen i bilen kan kun brukes til anrop slik jeg forstår det.. Det er riktig, men du må bruke BT- adapter som nevnt eller ettermontere combox f. eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet Mai 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2020 På 18.5.2020 den 12.41, t06afre skrev: Hva slags kontakt bruker du på kabelen. Jeg har opplevd at headphone jack med 4 ringer (ikke 3) kan skape litt problemer på litt eldre enheter. Se bilde Jeg har ikke den med 4 ringer. Har sett at dette tydeligvis er helt normalt på disse bilene.. på FM radio er lyden utrolig høy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå