Bimmærmann123 Posted May 28, 2020 Share Posted May 28, 2020 Hei, er ny på dette med spacere og har noen spørsmål. Har bestilt coilovers og tenker å sette på spacere senere, ettersom jeg er usikker hvilken størrelse jeg vil/kan ha. Lurer litt på merker som folk har å anbefale, og hvor langt jeg evnt kan gå uten å måtte bytte bolter. Evnt hvem jeg må kjøpe hvis jeg må bytte bolter. Bak nå så har jeg stående 255/40/18 og foran 225/40/18. Noen som har gjort dette med samma bil som kanskje har noen erfaringer? På forhånd takk for svar :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.H.D Posted May 28, 2020 Share Posted May 28, 2020 Har du originale felger? Er det facelift e90? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind L. Posted May 28, 2020 Share Posted May 28, 2020 Jeg kjører med 10mm spacer bak på min E90 LCI med orignale 18" M sport felger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel. Posted May 28, 2020 Share Posted May 28, 2020 (edited) Du må nesten inkludere bredde og innpress på felgene også. Lengre bolter må du nesten ha uansett hvor liten/stor spaceren er. GS og andre selger både spacere og bolter. Edited May 28, 2020 by Daniel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted May 29, 2020 Share Posted May 29, 2020 Du må ha nye bolter uansett hvor mye du spacer. Veldig enkelt: spacer man 10mm, må boltene være +10mm, 15mm boltene +15mm osv. Har 10mm spacere foran på både vinter og sommer selv fra Supersport fra GS, helt kurrant det. Bolter fra Koed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts