antares Skrevet Mai 30, 2020 Share Skrevet Mai 30, 2020 Har vibrasjon fra "bakenden" på min E34 535i, ved pådrag fra ca. 25-40 Km/t... Ellers rolig og fin. Automatgiret bil. Mellomaksling, bakaksling, foring, kryss??? Noen med erfaring som vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 30, 2020 Share Skrevet Mai 30, 2020 Bare ved pådrag? Er det kun mellom 25-40 km/t eller derifra og opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antares Skrevet Mai 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2020 Ja, kun ved pådrag, og kun mellom 25-40 Km/t... Ellers rolig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 30, 2020 Share Skrevet Mai 30, 2020 Sjekk hardykobling. Hadde akkurat samme symptomer på min 328 E46. Ny hardy gjorde susen. Demonterte også mellomaksling, kryss og opplagring, alt var fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Mai 30, 2020 Share Skrevet Mai 30, 2020 (endret) Nå har du ikke en hardykobling siden du har automat men det er nok mellomakselen ja. Jeg hadde de samme symptomene på min E23 når opphenget til mellomaksellageret røyk. Jeg merket det spesielt godt hvis jeg kjørte igang fra stillestående i oppoverbakke. Endret Mai 30, 2020 av Rune-K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antares Skrevet Mai 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2020 Ja, kan godt tenke meg at det kan dreie seg om oppheng/mellomaksellager. Vil dette eventuelt være en omfattende/dyr reparasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 31, 2020 Share Skrevet Mai 31, 2020 Hvis du skal ta av mellomakselen og sende den til noen for å balansere den, bytte kryss og oppheng så kan det bli noen tusenlapper der. Arbeidet med å demontere er overkommelig i garasjen. Du greier nok helt fint å bytte oppheng om du har skrudd litt før. Jobben tar ikke så langt tid. Oppheng koster ca. 2000kr for originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antares Skrevet Juni 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2020 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå