Svennok Skrevet Juli 4, 2020 Share Skrevet Juli 4, 2020 Aux heater noen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juli 4, 2020 Share Skrevet Juli 4, 2020 Det er webasto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennok Skrevet Juli 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2020 13 minutter siden, gnilb skrev: Det er webasto Unnskyld formulerte mæ dårlig.. noen som veit hva den feilkoden betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 (endret) Det er ikke nødvendigvis en Webasto. BMW har noe som heter Aux Heater som er en elektrisk kjølevannsvarmer som skal hjelpe motoren å bli fortere varm etter at motor er startet. Denne drar kanskje over 1000Watt og er ikke særlig egnede hvis man kjører mye kortturer om vinteren. Det vil medføre problemer med strøm, lading og batteri. Nå sier du ingenting om hvilken bil, hvilken program du bruker for å diagnostisere osv. I alle slike saker så bør du få sjekket med en skikkelig diagnoseverktøy. Jeg ser på bildet E39 09/2000, så jeg tipper dette er bilen. Er dette diesel eller bensin? Da bør du få kjørt diagnose med INPA eller Bosch ESI-tronic. Da vil du få mer info om feilen. Endret Juli 5, 2020 av Mons1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 Ja som nevnt over. Ikke bruk BMW scanner, det er like utgått som Windows 95. Har selv måtte skiftet denne på E60n. Aux heat, waterpump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennok Skrevet Juli 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2020 BMW X5 e53 diesel jeg har med Webasto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 1 time siden, Svennok skrev: BMW X5 e53 diesel jeg har med Webasto Da må du få noen med peiling på Webasto for å diagnostisere. Det kan være alt mulig. Glødeplugg, diesel-tilførselregulator(pumpe?), vannpumpe, temp-sensor osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennok Skrevet Juli 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brani Skrevet August 4, 2020 Share Skrevet August 4, 2020 Last ned Webasto Thermo Test og koble PC'en til i-bus systemet i bilen. Da får du opp det som er av feilkoder lagret i webastoen. Programmet er også i stand til å lese av ulike momentanverdier og teste individuelle komponenter som vifte, pumpe, glødeplugg etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 4, 2020 Share Skrevet August 4, 2020 Da er det like greit at du kjøper deg en kabel som kan brukes med INPA og ISTA. Det gjør samme jobben og enda mer til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå