Gå til innhold

Merkeverksted


Mr. Erling
 Share

Anbefalte innlegg

10 hours ago, Mr. Erling said:

Kremt.... 🤫
Ikke for å avspore den interessante debatt vedr. verksted, som læreinstitusjon  og mekanikere, men bare for å informere vedr. topic, så blir det Bilia Høvik (Furubakken), som blir min leverandør for service til 650'n

Interessant tråd ja.

Og jeg hadde ikke fått med meg at Furubakken Bekkestua hadde lagt ned, byttet navn og flyttet ned til E18, så jeg lærte mye nytt her i dag.

En bekjent av meg som jobbet på Toyota i årevis hadde en god historie om en lærling som utførte oljeskift på en da ganske ny og fresh MR2. Problemet var bare at lærlingen glemte å fylle på ny olje etter å ha tappet av den gamle....Så bilen kom vel ut porten og litt borti gata før det sa "KÆNG" og motorhavari. Et oljeskift til 3000kr ble plutselig dyrt for Toyota når de måtte skaffe ny motor. Det engelske uttrykket "assumption is the mother of all fuckups" passer vel bra i slike situasjoner....

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Werther skrev:

Interessant tråd ja.

Og jeg hadde ikke fått med meg at Furubakken Bekkestua hadde lagt ned, byttet navn og flyttet ned til E18, så jeg lærte mye nytt her i dag.

En bekjent av meg som jobbet på Toyota i årevis hadde en god historie om en lærling som utførte oljeskift på en da ganske ny og fresh MR2. Problemet var bare at lærlingen glemte å fylle på ny olje etter å ha tappet av den gamle....Så bilen kom vel ut porten og litt borti gata før det sa "KÆNG" og motorhavari. Et oljeskift til 3000kr ble plutselig dyrt for Toyota når de måtte skaffe ny motor. Det engelske uttrykket "assumption is the mother of all fuckups" passer vel bra i slike situasjoner....

Jepp 🤧


Assumption if the Mother of All Fuckups | the pattern for th… | Flickr

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...