tommybf Skrevet September 2, 2020 Share Skrevet September 2, 2020 Hei, har fått en ulyd fra motor. Om noen har en formening om va lyden skyldes, send gjerne svar. se opplastet video for lyd. IMG_0907.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 2, 2020 Share Skrevet September 2, 2020 Søk litt opp på M57 duck noise. Motoren høres ut som det sitter en and og kvakker der Det kommer og går litt på min også. Det er ingenting farlig. Mente jeg leste det hadde noe med en vakum ventil til noe greier å gjøre. Enten at du Google det selv eller at andre her er mer konkret på hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommybf Skrevet September 2, 2020 Forfatter Share Skrevet September 2, 2020 Har også tenkt i den banen at det kunne være vakum relatert. Men hadde vert fint å finne ut nøyaktig hvor, hva som eventuelt må skiftes/utbedres. Skal gjøre meg ett google søk på ulyden, har forsåvidt gjort det, men tenkte å prøve hær i tillegg 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 2, 2020 Share Skrevet September 2, 2020 Mener at det er en fordelingsblokk for vakuum rundt i området hvor du lyser med lyset. Men jeg husker ikke så veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet September 2, 2020 Share Skrevet September 2, 2020 (endret) Sjekk solenoid ventilen til egr. Den må nok skiftes. Del nr. 11 Endret September 2, 2020 av kapteinh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommybf Skrevet September 2, 2020 Forfatter Share Skrevet September 2, 2020 Takk for svar! skal sjekke ut solonoid ventilen og fordelingsblokk for feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommybf Skrevet Desember 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2020 Skiftet solonoid del nr 11. lyden er fortsatt der. Kan det være pressure konvertern som er defekt? Lyden forsvinner når jeg napper ut slangen som går inn på vakuumklokken til egr ventilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå