Gå til innhold

Elektrisk rekkevidde hybrid.


Ove67
 Share

Anbefalte innlegg

28 minutes ago, Marius2002 said:

@Ove67 hmm, jeg regnet med det var mer fancy/premium på 7-serie, men desto større grunn til at det burde vært mulig å se. Ikke noe som kan kodes inn dette da? Eller om det går an med en software-update? 🤷🏼‍♂️

Det kan jo hende. Men det nytter ikke å få noe hjelp hos merkeforhandler ihvertfall.

For å ta et eksempel: jeg vet jo at fom. 2019-modellene kan man sette MAX eDRIVE som default. Jeg spurte om Bavaria kunne oppdatere softwaren i min 2018-modell slik at jeg kunne få dette.

Men det var visst ikke mulig....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutes ago, Ove67 said:

Det kan jo hende. Men det nytter ikke å få noe hjelp hos merkeforhandler ihvertfall.

For å ta et eksempel: jeg vet jo at fom. 2019-modellene kan man sette MAX eDRIVE som default. Jeg spurte om Bavaria kunne oppdatere softwaren i min 2018-modell slik at jeg kunne få dette.

Men det var visst ikke mulig....

 

I følge Bimmercode sin nettside kan du med deres app og en adapter sette default driving mode til mange forskjellige, men eDrive er ikke nevnt men den nevner bare G11 generelt. Verdt å prøve i hvertfall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutes ago, papertiger said:

I følge Bimmercode sin nettside kan du med deres app og en adapter sette default driving mode til mange forskjellige, men eDrive er ikke nevnt men den nevner bare G11 generelt. Verdt å prøve i hvertfall :) 

Ja, jeg har tenkt å sende dem en mail med spørsmål. Vil først ha bekreftet at dette er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...