Mariell Skrevet Oktober 27, 2020 Share Skrevet Oktober 27, 2020 Nett bytta til vinterdekk, og bilen min rista konstant frå 80 og oppøve. Samt når eg ligge ned te 60. Ratte rista og. Nåken som veit korfor? Bmw e90 320d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Oktober 27, 2020 Share Skrevet Oktober 27, 2020 Enten har du glemt sentreringsringene til felgen eller så må felgene balanseres på nytt Ron Jeremy og Bimmernew reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariell Skrevet Oktober 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2020 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 27, 2020 Share Skrevet Oktober 27, 2020 Sjekk at hjula er etterstrammet. Gjorde den feilen selv en gang, rista og dunka som faen og jeg kunne ikke skjønne hvorfor. En av hjulboltene hadde falt av, og resten satt ikke fast And-reas og Bimmernew reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmernew Skrevet Oktober 27, 2020 Share Skrevet Oktober 27, 2020 Takker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariell Skrevet Oktober 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2020 7 timer siden, Shattered skrev: Sjekk at hjula er etterstrammet. Gjorde den feilen selv en gang, rista og dunka som faen og jeg kunne ikke skjønne hvorfor. En av hjulboltene hadde falt av, og resten satt ikke fast Takk, ska prøva d 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Oktober 27, 2020 Share Skrevet Oktober 27, 2020 Om ikke hjulboltane er løse,så kan skikkelig avbalansering av hjula gi deg "ny" bil. Eventuelt: hvor gamle er dekkene. Opplevd at gamle dekk (typ 10 år og verre..) er helt grusom å kjøre med, tross at mønsterdybde har vært ok). Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå