Nyheim Skrevet November 19, 2020 Forfatter Share Skrevet November 19, 2020 1 minutt siden, Snagg30 skrev: Den er ikke så mye å skryte av dessverre, på vinteren knappe 20km. På sommer tid opp i mot 27/29km ca. Ikke noe å skryte av nei, men 20 km holder akkurat til og fra butikken for meg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 19, 2020 Share Skrevet November 19, 2020 (endret) 15 minutter siden, Nyheim skrev: Ikke noe å skryte av nei, men 20 km holder akkurat til og fra butikken for meg, hehe 20km flat mark bratte bakker dreper batteriet. Jeg har en strekning på 4-5km hjem fra jobb. En stor bratt bakke. Triller til jobb, så der går det fint. Vinterstid så har jeg da 19-20km tilgjengelig el-distanse når jeg drar fra jobb. Når jeg er hjemme har jeg 5-7.. men det holder akkurat for meg også 225 jeg da og ikke 330, men de er veldig lik i eldrift. Endret November 19, 2020 av Marius2002 Nyheim, fupsaker og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 19, 2020 Forfatter Share Skrevet November 19, 2020 11 timer siden, Marius2002 skrev: 20km flat mark bratte bakker dreper batteriet. Jeg har en strekning på 4-5km hjem fra jobb. En stor bratt bakke. Triller til jobb, så der går det fint. Vinterstid så har jeg da 19-20km tilgjengelig el-distanse når jeg drar fra jobb. Når jeg er hjemme har jeg 5-7.. men det holder akkurat for meg også 225 jeg da og ikke 330, men de er veldig lik i eldrift. Okay, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå