Myklestul Skrevet November 29, 2020 Forfatter Share Skrevet November 29, 2020 6 minutes ago, Otis said: Sikker på at ikke koppen glapp av på skeive? Det kan jo fort skje med en forlenger på. Koppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 29, 2020 Share Skrevet November 29, 2020 Ja, eller pipe. Uansett, jo lengere fra utgangspunktet, utover, jo større sannsynlighet for å glippe av, når man skrur 90 grader vinkelrett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myklestul Skrevet November 29, 2020 Forfatter Share Skrevet November 29, 2020 40 minutes ago, Otis said: Ja, eller pipe. Uansett, jo lengere fra utgangspunktet, utover, jo større sannsynlighet for å glippe av, når man skrur 90 grader vinkelrett ut. True that! Og jo hardere den sitter blir det i tillegg vanskeligere å holde 90 grader Men takk for roundup rundt bolter på bmw. Tror jeg kommer til å skaffe meg noen ekstra bolter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet November 29, 2020 Share Skrevet November 29, 2020 Synes det er greit å kjøpe 20 nye hjulbolter når de er blitt noen år gamle, det er verdt pengene. Også bruke lang 17mm kraftpipe, ihvertfall i kombinasjon med muttertrekker. Jeg skrur til med 140nm, likevel kreves det 300-400nm for å løsne enkelte av de. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå