Ninur Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 Kall meg tufs, men jeg finner ikke svar på dette fra BMW sine nettsider. Kan man få en service inclusive avtale på en bil eldre enn 12-13 år? Min har ikke gått lengre enn 110 000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 (endret) Kan være noen særavtaler ute å går uten at jeg vet det. Men BMW sin BSI varer kun til 10 år / 200000km. Usansett om det er BSI eller BSI pluss. Endret Januar 9, 2021 av Marius2002 Ninur reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 Dette går nok på alder og da er dessverre bilen din akkurat for gammel. Som nevnt over så varer BSI til 10 år/200 000 km, er vel gjerne det som kommer først. Marius2002 og Ninur reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninur Skrevet Januar 9, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2021 5 hours ago, Fredrik 90 said: Dette går nok på alder og da er dessverre bilen din akkurat for gammel. Som nevnt over så varer BSI til 10 år/200 000 km, er vel gjerne det som kommer først. uff da, litt kjipt.... satser på at normal service ikke koster skjorta da takk for svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 22 minutter siden, Ninur skrev: uff da, litt kjipt.... satser på at normal service ikke koster skjorta da takk for svaret Hva tenker du på under "normal service"? Hvis det bare er oljeskift med filter så koster det 2-4000,-. Noen finner vel det billigere også. BMW har noe som heter BMW Value Service og her har Bavaria tatt med noen priseksempler på 3 forskjellige biler med priseksempler på ymse servicetyper: https://bavaria.no/nyttigombil/service/bmw-value-service/ Dette burde gi en pekepinn. Send en forespørsel til ditt lokale verksted og hør Ninur reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 12, 2021 Share Skrevet Januar 12, 2021 (endret) BMW (i alle fall Bavaria) har prisgaranti, jeg har brukt den på begge bilene. Du kan få pris online hos NAF på oljeskift (koster normalt 1300-1600kr der), og da har du plutselig et oljeskift hos forhandler til den prisen Ellers, "normal service" er det vel ingenting som heter lengre. Bilen sier i fra hva som trengs til enhver tid. Som @Marius2002 sier, BMW har noe som heter Value Service for biler eldre enn 5 år. Ofte rabatterte servicepriser. Endret Januar 12, 2021 av papertiger Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninur Skrevet Januar 12, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2021 13 hours ago, papertiger said: BMW (i alle fall Bavaria) har prisgaranti, jeg har brukt den på begge bilene. Du kan få pris online hos NAF på oljeskift (koster normalt 1300-1600kr der), og da har du plutselig et oljeskift hos forhandler til den prisen Ellers, "normal service" er det vel ingenting som heter lengre. Bilen sier i fra hva som trengs til enhver tid. Som @Marius2002 sier, BMW har noe som heter Value Service for biler eldre enn 5 år. Ofte rabatterte servicepriser. Takk for tipset, visste ikke at dette var en ting haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå