Ove67 Skrevet Januar 28, 2021 Share Skrevet Januar 28, 2021 I disse kalde tider pleier jeg alltid å forvarme kupeen ved å bruke Connected Drive-appen. Jeg har hybrid så jeg har mulighet å varme kupeen så lenge det er strøm på batteriet. Men jeg opplever dessverre at denne funksjonen er ganske ustabil. Denne uken har jeg to ganger opplevd at meldingen ikke kommer frem til bilen. På mobilen står det da lenge "kobler opp mot sikker server" (eller "søker" - husker ikke). Så etter en tid kommer beskjeden at "Funksjonen kan ikke starte - prøv igjen senere". Jeg prøver gjerne to eller tre ganger etter hverandre uten hell. Neste dag er det typisk i orden igjen. Flere som opplever dette og/eller vet hvor problemet ligger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Januar 28, 2021 Share Skrevet Januar 28, 2021 Det har kommet en ny app som heter My BMW, jeg bruker den nå. Ganske lik som connected drive, men nyere slik jeg har forstått det. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 28, 2021 Share Skrevet Januar 28, 2021 Jeg bruker også MyBMW. Den har fungert veldig bra synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 28, 2021 Share Skrevet Januar 28, 2021 Har også opplevd litt rusk et par dager. Typisk da er at appen ikke klarer å koble opp mot server. Glemt å laste ned den nye appen, men det er nå lastet ned og skal prøves Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå