Hoatran9 Skrevet Februar 11, 2021 Skrevet Februar 11, 2021 (endret) Bmw e28 518i som var min delebil til min vei bil, Får nå et nytt liv. Jeg bruker deler jeg har liggende. Målet er å kjøre på e30meet og muligens gt4/3 klasse. Planen - rustsveising - bur - 535i understell - K-sport coilovers fra e34 - powerflex black series - bremser m5 - pedalsett - leksan ruter - Bøttestoler - s38b36 Sånn ser det ut i dag. 4/1 Ut med motor. etter en god helg så er den så og si ribba skraping, rengjøringav som gjenstår innvendig rust i tårn Kappet ut rust og slipet ned frem med Volvo grunning Langt i fra strøkent, men er nå bare en banebil. Da er s38b36 benka. Oppsett er maxecu, grenrør fra m88. Denne motor står i vei bilen min nå, men nå skal den ut, da den nye m88/3 som skal i veien bilen nærmer seg ferdig. Hk 302 Nm 356 Litt mere sveising i dag etter en liten pause. Kjøpt nytt frontblekk og skjermer, så ble montering på slutten for å se passform. Endret Mars 14, 2021 av Hoatran9 tambur4, Osth, M-jakob og 7 andre reagerte på dette 10
Gabz Skrevet Februar 24, 2021 Skrevet Februar 24, 2021 Spennende prosjekt! Følger med Hoatran9 reagerte på dette 1
Hoatran9 Skrevet Februar 24, 2021 Forfatter Skrevet Februar 24, 2021 59 minutter siden, TRF skrev: e28 banebil kan bli tøft BMW Cup noe for deg? Takk for deg, satser for den neste år tenker jeg. Kun e30meet i år. TRF reagerte på dette 1
Hoatran9 Skrevet Mars 14, 2021 Forfatter Skrevet Mars 14, 2021 På 11.2.2021 den 22.46, Hoatran9 skrev: Bmw e28 518i som var min delebil til min vei bil, Får nå et nytt liv. Jeg bruker deler jeg har liggende. Målet er å kjøre på e30meet og muligens gt4/3 klasse. Planen - rustsveising - bur - 535i understell - K-sport coilovers fra e34 - powerflex black series - bremser m5 - pedalsett - leksan ruter - Bøttestoler - s38b36 Sånn ser det ut i dag. 4/1 Ut med motor. etter en god helg så er den så og si ribba skraping, rengjøringav som gjenstår innvendig rust i tårn Kappet ut rust og slipet ned frem med Volvo grunning Langt i fra strøkent, men er nå bare en banebil. Da er s38b36 benka. Oppsett er maxecu, grenrør fra m88. Denne motor står i vei bilen min nå, men nå skal den ut, da den nye m88/3 som skal i veien bilen nærmer seg ferdig. Hk 302 Nm 356 Litt mere sveising i dag etter en liten pause. Kjøpt nytt frontblekk og skjermer, så ble montering på slutten for å se passform. Ingvaldsen, laffe og Krisfje reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå