SaRon2199 Skrevet Mars 4, 2021 Share Skrevet Mars 4, 2021 Kjøre rundt da multireima røyk, servoen fungerte ikke og det elektriske som alt i dashboardet sluknet, Idrive ble svart, vindusviskeren stoppet mitt i ruta, langlysene fungere heller ikke, men bare kjørelys. Alt på rattet fungerer ikke. Kjørte og prøvde å starte bilen igjen, men bilen gikk tom for strøm, så parkerte dn i et par uker mens æ ventet på reima. Når æ fikk reima, puttet jeg dn i, så nu fungerer servoen, batteriet ladder igjen, men alt annet som alt i dashboardet rører seg ikke. Ikke noe lys eller noe form for liv. Idriven er enda svart og alt på og rundt rattet fungere ikke. Ingen spaker eller noe. Den er kjørbar, men alt dt viktigste fungerer ikke. Noen som har vært borti dette før, kanskje ett rele eller noe? Har sjekket alle sikringen og de virker fine. Trenger hjelp... Dt er er Bmw 530xd 2008 e61 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 4, 2021 Share Skrevet Mars 4, 2021 Må nesten lese ut feilkoder. Det kan være noe enkelt, men det er bortimot umulig å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaRon2199 Skrevet Mars 4, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2021 Har brukt Carly og sett på feilkodene. Vise bare feilkodene som jeg har nevnt med lys, dashboardet og osv. Men viser ikke hva feilen kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 4, 2021 Share Skrevet Mars 4, 2021 Det KAN vise hva som er feil. Har du feilkodene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaRon2199 Skrevet Mars 4, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2021 Har ikke den for øyeblikket, men kan skaffe den seinere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 4, 2021 Share Skrevet Mars 4, 2021 Flott, jeg venter her da. MGunders, Marius2002 og tennbrikket reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaRon2199 Skrevet Mars 5, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2021 Her er alle feilkodene jeg fikk fra carly. Vurdere også om dt kan være noen ledning eller noe som har blitt skadet etter multireima røyk, men skal se nærmere på bilen iløpet av noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 5, 2021 Share Skrevet Mars 5, 2021 Så du får kontakt med alle moduler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mars 5, 2021 Share Skrevet Mars 5, 2021 jeg har egentlig ingenting å komme med, men jeg bare må få det ut. Fy flate carly er rotete, dårlig og uoversiktlig. Jeg begynner å få mer respekt for de som reiser rett til merkeforhandler og betaler for en diagnose med ISTA. De aller fleste tilfeller så er mekanikeren såpass grei at han sender deg i riktig retning basert på feilkoden(e). Dette er jo også folk som jobber med BMW daglig og som skjønner enkelte mønster i hvilke feilkoder som kan være følgefeil osv. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaRon2199 Skrevet Mars 5, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2021 Jaa, får kontakt med alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Mars 5, 2021 Share Skrevet Mars 5, 2021 Prøvd å slette feilmeldingene da?? Kan jo være at når multireima røk så sluttet bilen å lade, som gir lav spenning, som kan gi følgefeil. Det er ikke uvanlig at man ved et dårlig batteri får mye rare feil pga manglende spenning. Mulig du får samme problemer når lading uteblir pga røket multireim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå