Gå til innhold

Bmw elektroniske fungerer ikke etter multireima røyk

SaRon2199
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøre rundt da multireima røyk, servoen fungerte ikke og det elektriske som alt i dashboardet sluknet, Idrive ble svart, vindusviskeren stoppet mitt i ruta, langlysene fungere heller ikke, men bare kjørelys. Alt på rattet fungerer ikke. Kjørte og prøvde å starte bilen igjen, men bilen gikk tom for strøm, så parkerte dn i et par uker mens æ ventet på reima.

Når æ fikk reima, puttet jeg dn i, så nu fungerer servoen, batteriet ladder igjen, men alt annet som alt i dashboardet rører seg ikke. Ikke noe lys eller noe form for liv. Idriven er enda svart og alt på og rundt rattet fungere ikke. Ingen spaker eller noe. Den er kjørbar, men alt dt viktigste fungerer ikke.

Noen som har vært borti dette før, kanskje ett rele eller noe? Har sjekket alle sikringen og de virker fine. Trenger hjelp...

Dt er er Bmw 530xd 2008 e61 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har egentlig ingenting å komme med, men jeg bare må få det ut. Fy flate carly er rotete, dårlig og uoversiktlig. Jeg begynner å få mer respekt for de som reiser rett til merkeforhandler og betaler for en diagnose med ISTA. De aller fleste tilfeller så er mekanikeren såpass grei at han sender deg i riktig retning basert på feilkoden(e). Dette er jo også folk som jobber med BMW daglig og som skjønner enkelte mønster i hvilke feilkoder som kan være følgefeil osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å slette feilmeldingene da??

Kan jo være at når multireima røk så sluttet bilen å lade, som gir lav spenning, som kan gi følgefeil.

Det er ikke uvanlig at man ved et dårlig batteri får mye rare feil pga manglende spenning.

Mulig du får samme problemer når lading uteblir pga røket multireim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...