Tobias Benjaminsen Skrevet Mars 10, 2021 Share Skrevet Mars 10, 2021 Kommer grå/ hvit røyk ut under bilen rett mellom fram dekkene på en Volvo v40. Den kommer kun når man står stille og bilen har gått på tomgang i 1 min ca IMG_2325.MP4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Benjaminsen Skrevet Mars 10, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 10, 2021 Share Skrevet Mars 10, 2021 Jeg helte nedpå et glass eplejuice ekstra etter at jeg hadde spist lunsj i dag. Maxmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 10, 2021 Share Skrevet Mars 10, 2021 https://www.facebook.com/groups/volvoforumnorge/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mars 10, 2021 Share Skrevet Mars 10, 2021 Helt sikkert dieselvarmeren. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Mars 10, 2021 Share Skrevet Mars 10, 2021 (endret) Parkeringsvarmer som starter. Du kan velge om den skal starte som hjelpevarmer eller ikke når biler starter. Endret Mars 10, 2021 av EasyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå