Sanityy Skrevet Mars 25, 2021 Share Skrevet Mars 25, 2021 (endret) Hei, Har kjøpt meg en BMW e61 2010 mod og ønsker å sette inn basskasse osv. som enhver 18 åring vil. Ønsker å sette inn en spiller som jeg kan bruke BT på ettersom aux kabler tar så fort kvelden. Etter å ha søkt litt ser jeg jo at dette vil kødde med iDrive systemet. Er det noen som har noe erfaring med å sette inn egen spiller? Har koden S606 Navigation System Business hvis det hjelper. Har egentlig bare tenkt å bytte spilleren Eventuelt sette inn ny iDrive med android auto funksjonalitet? Endret Mars 25, 2021 av Sanityy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 25, 2021 Share Skrevet Mars 25, 2021 (endret) Bruk søkefeltet, det ligger jo haugesvis med slike tråder/innlegg fra før. Noen: Montere selv Android skjerm i min E60 04 (med liten M-ask skjerm) for endel år siden og det funker meget bra. Monterte også kamera i tillegg. Dette er jo nå en gammel skjerm, de på markedet i dag er jo mer oppdatert maskinvare bla. Men denne har fungert i 6år nå og ikke vært noe tøys. Endret Mars 25, 2021 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 26, 2021 Share Skrevet Mars 26, 2021 https://www.bilkomponenter.no/products/viseeo-tune2air-wma3000a2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 26, 2021 Share Skrevet Mars 26, 2021 Denne er fungere ypperlig. Men den støtter ikke bruk av ratt for styring av sanger og viser heller ikke info i idrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 26, 2021 Share Skrevet Mars 26, 2021 20 minutter siden, Otis skrev: Denne er fungere ypperlig. Men den støtter ikke bruk av ratt for styring av sanger og viser heller ikke info i idrive. Ikke på Ex altså? jeg har samme i F01en og der får jeg styrt alt som vanlig på ratt. Sang info. får jeg ikke, men det har jeg aldri tenkt på, vet jo hvilken sang jeg vil høre. Idrive står alltid på "home screen" uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 27, 2021 Share Skrevet Mars 27, 2021 På 26.3.2021 den 19.24, Reef89 skrev: Ikke på Ex altså? jeg har samme i F01en og der får jeg styrt alt som vanlig på ratt. Sang info. får jeg ikke, men det har jeg aldri tenkt på, vet jo hvilken sang jeg vil høre. Idrive står alltid på "home screen" uansett Jeg ser at jeg ikke delte linken, jeg refererte til en kina BT modul. Ikke Viseeo. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå