Gå til innhold

E61 2010, bytte til spiller med BT


Anbefalte innlegg

Hei,

Har kjøpt meg en BMW e61 2010 mod og ønsker å sette inn basskasse osv. som enhver 18 åring vil. 

Ønsker å sette inn en spiller som jeg kan bruke BT på ettersom aux kabler tar så fort kvelden. Etter å ha søkt litt ser jeg jo at dette vil kødde med iDrive systemet.

Er det noen som har noe erfaring med å sette inn egen spiller?

Har koden 

S606

Navigation System Business

 

hvis det hjelper. 

 

Har egentlig bare tenkt å bytte spilleren

Eventuelt sette inn ny iDrive med android auto funksjonalitet?

Endret av Sanityy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk søkefeltet, det ligger jo haugesvis med slike tråder/innlegg fra før.
 

 

Noen:
 

 

 

Montere selv Android skjerm i min E60 04 (med liten M-ask skjerm) for endel år siden og det funker meget bra. Monterte også kamera i tillegg. Dette er jo nå en gammel skjerm, de på markedet i dag er jo mer oppdatert maskinvare bla.   Men denne har fungert i 6år nå og ikke vært noe tøys.

46CC56E1-7E87-4F11-8B63-9E5B71BC42ED.thumb.JPG.2fd96a7f1222e03ff1994d8038a784c0.JPG
 

C2A5776F-4EC7-45A4-A12B-F7112426B0C1.thumb.JPG.44200ceb30d6ab41d8317b6fe5238ac5.JPG
 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Otis skrev:

Denne er fungere ypperlig. Men den støtter ikke bruk av ratt for styring av sanger og viser heller ikke info i idrive.

Ikke på Ex altså?  jeg har samme i F01en og der får jeg styrt alt som vanlig på ratt. Sang info. får jeg ikke, men det har jeg aldri tenkt på, vet jo hvilken sang jeg vil høre. Idrive står alltid på "home screen" uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2021 den 19.24, Reef89 skrev:

Ikke på Ex altså?  jeg har samme i F01en og der får jeg styrt alt som vanlig på ratt. Sang info. får jeg ikke, men det har jeg aldri tenkt på, vet jo hvilken sang jeg vil høre. Idrive står alltid på "home screen" uansett :P

Jeg ser at jeg ikke delte linken, jeg refererte til en kina BT modul. Ikke Viseeo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...