Runeop Skrevet April 12, 2021 Share Skrevet April 12, 2021 Jeg har fått noen lamper i dashbordet til å lyse etter at jeg skiftet calipper, klosser og sensor framme på min 2008 mod X3, det er airbag lyser rødt, håndbrekk lyser gult og 4 x4 symbol lyser gult. Bilen virker tilsynelatende i orden. Sensor er av merke Bosch. Er det noen her som har noen tips for å få bort disse feilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 12, 2021 Share Skrevet April 12, 2021 Det finnes ingen hurtigfiks for å bli kvitt slike meldinger, annet enn med diagnose utstyr. Så man må starte der. Trenger du bistand til diagnose eller å tolke feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 12, 2021 Share Skrevet April 12, 2021 Mens du venter på diagnose kan du eventuelt sjekke at ABS-sensorene og ledninger er i orden og sitter som de skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 12, 2021 Share Skrevet April 12, 2021 Demonter abs sensoren på den siden du jobbet på. Kan være den er full av smuss som må fjernes. Enkleste du kan gjøre per nå uten å ta diagnose. 4x4 systemet bruker abs sensorene for å fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runeop Skrevet April 12, 2021 Forfatter Share Skrevet April 12, 2021 Takker for svar, bilen skal inn til diagnose på onsdag så da er det håp. skal ta en runde på de nevnte punktene og se om jeg får oppdatert diagnose apparatet mitt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå