kristofferertsland Skrevet April 28, 2021 Share Skrevet April 28, 2021 Hei, jeg får ikke lyd ut av idrive på noen som helst måte? Verken Bluetooth, AUX eller parkeringssensorer lager lyd. Jeg fikk en Combox oppgradering på søndag og alt fungerte perfekt til nå. Jeg har sjekket sikringer og jeg får koblet til Bluetooth med telefonen. 2010 E61 med CiC og HiFi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristofferertsland Skrevet April 28, 2021 Forfatter Share Skrevet April 28, 2021 Detter er altså en 2010 e61, vvis det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 29, 2021 Share Skrevet April 29, 2021 Høres ut som Amp og HU trenger en SW-oppdatering. Kjent sak når man blant annet ettermonterer CIC (og Combox) i eldre modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mai 3, 2021 Share Skrevet Mai 3, 2021 On 4/29/2021 at 11:12 PM, Saltkjelen said: Høres ut som Amp og HU trenger en SW-oppdatering. Kjent sak når man blant annet ettermonterer CIC (og Combox) i eldre modeller. Hvordan gjøres denne oppdateringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 3, 2021 Share Skrevet Mai 3, 2021 Det gjøres med PC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå