Gå til innhold

BMW E6X 525/530D FACELIFT


Gran3
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Nå har jeg endelig bestemt meg, og jeg skal ha E60 525D/530D til sommeren (i løpet av 1-2 måneder).

Jeg har satt prisklasse til rundt 100k, men kan strekke meg til rundt 120k for rette bilen. Ut i fra de få bilene jeg har sett på Finn.no, så virker det som at man kan få en grei 525D til 100k, som er gått rundt 200k. 

Hva tenker dere? Er det noe å satse på, eller bør man legge mere i en slik bil? Jeg er åpen for å skru litt, men vil helst ikke stå i garasjen anna hver dag, da det skal være bruksbil.
Og er det noen her som skal selge i løpet av en måned eller to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Japsern skrev:

Veldig flott bil, men er ute etter en som har rullet litt mindre. Lykke til med salget!😊

Vist det er en bil du må se vekk fra kilometerstand på så er det snowbiz sin!

Antall fullverdige individual 530d I norge kan du knapt nok telle på en hånd, samtidig som den er påkostet og stelt

Majoriteten av e60 har rullet det samme i din prisklasse og er nesten alltid veldig dårlig stelt, e60 har blitt en lite verdsatt ungdomsbil.

 

sitter selv å grubler på å kjøpe bilen din @snowbiz , dilemmaet er at jeg samtidig nå er klar til å kjøpet en viss f-serie til en betydelig sum

vil du ha en e39 eller e38 som står her kan vi sikkert få til en byttedeal🤪

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å si det samme. Dette er en veholdt bil med alt det viktige utstyret. Det å tro at en bil med 80k mindre km stand skal være noe bedre (da det meste av e6x er blitt bruk og kast biler) blir å gå på en smell. 

Jeg ser jo at prisene er blitt farlig lave på e6x lci, her får man mye bil for pengene! Tror faktisk ikke den aktuelle bilen vil falle under 80k på mange mange år nå som folk begynner å innse at markedet tømmes for store dieselbiler med de fordelene disse har enkeltes bruksmønster. 

Det er jo forumets anbefaling, men er likevel kmstand viktigst for deg så lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Vist det er en bil du må se vekk fra kilometerstand på så er det snowbiz sin!

Antall fullverdige individual 530d I norge kan du knapt nok telle på en hånd, samtidig som den er påkostet og stelt

Majoriteten av e60 har rullet det samme i din prisklasse og er nesten alltid veldig dårlig stelt, e60 har blitt en lite verdsatt ungdomsbil.

 

sitter selv å grubler på å kjøpe bilen din @snowbiz , dilemmaet er at jeg samtidig nå er klar til å kjøpet en viss f-serie til en betydelig sum

vil du ha en e39 eller e38 som står her kan vi sikkert få til en byttedeal🤪

 

 

 

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! 
Har visst plutselig kjøpt meg ny bil selv… Kom ut en F-serie som jeg har hatt lyst på tidligere, så da gikk jeg på en liten smell. Så denne må desverre gå da.. 
Kommer nok til og angre på salget 😛 

6 timer siden, Evopower skrev:

Skulle til å si det samme. Dette er en veholdt bil med alt det viktige utstyret. Det å tro at en bil med 80k mindre km stand skal være noe bedre (da det meste av e6x er blitt bruk og kast biler) blir å gå på en smell. 

Jeg ser jo at prisene er blitt farlig lave på e6x lci, her får man mye bil for pengene! Tror faktisk ikke den aktuelle bilen vil falle under 80k på mange mange år nå som folk begynner å innse at markedet tømmes for store dieselbiler med de fordelene disse har enkeltes bruksmønster. 

Det er jo forumets anbefaling, men er likevel kmstand viktigst for deg så lykke til :)

 

Takk for hyggelig tilbakemelding :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har også en sedan 530xd facelift som ser meget bra ut. gått 285 men mye lavere pris enn hva alle andre ligger ute til. I daglig bruk men litt er det alltid å stelle med på gamle biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...