bzzlink Skrevet Mai 28, 2021 Share Skrevet Mai 28, 2021 Fikk meg akkurat BMW igjen! KF92778 Forrige eier synes effektanlegget som sto på den bråket så fælt at han hadde fått sveiset på en bakpotte fra? En diesel? (Se bilder) Jeg leter meg grønn etter en bakre effektpotte, men kan ikke finne noen som lager til motoren min. Noen som har tips til hvor jeg kan lete? Ron Jeremy og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 28, 2021 Share Skrevet Mai 28, 2021 Både Eisenmann og Supersprint ser ut som de har bakpotte til den bilen, men det kan jo være at du kommer billigere fra det ved å la f.eks. Svendsen lage/tilpasse en til deg. Eisenmann fra Schmiedmann: https://www.schmiedmann.no/no/bmw-Z3/1956625-nytt?produkt=B5213.00760 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Mai 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2021 (endret) Den Eisenmann ser ut som den er til 4syl motor? Finner mange av de… Sjekker supersprint supersprint har, og til en ganske alright pris. Takk for tipset! Endret Mai 28, 2021 av bzzlink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 28, 2021 Share Skrevet Mai 28, 2021 (endret) Du har en m52-motor? Tenkte 4 syl ut fra beskrivelsen din. Bra du fant i hvert fall. Supersprint er meget bra. Har god erfaring med både lyd og passform. Endret Mai 28, 2021 av *MrB* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Mai 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2021 3 minutter siden, *MrB* skrev: Du har en m52-motor? Tenkte 4 syl ut fra beskrivelsen din. Bra du fant i hvert fall. Supersprint er meget bra. Har god erfaring med både lyd og passform. Ja M52 motor. M52B20 heter vel 2.0 litern som kom i 2000 mod. supersprint sin er heller ikke modellspesifikk ser jeg. Jeg har funnet originalpotte hos thansen, så går for den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 28, 2021 Share Skrevet Mai 28, 2021 Flott bil med rett motor, tenker på noen samme bane etterhvert nyt denne i sommer bzzlink reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 28, 2021 Share Skrevet Mai 28, 2021 M52TU, den er mer lik M54 enn M52 i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå