Per ivar Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 Noen som har byttet dempere på x1? Ser demperen går igjennom spindelen og blir klemt sammen av ett par skruer der. Hvordan er det å få opp demperen av spindelen, må det presses ut?🙈 Greit å vite om det er en kveldsjobb eller en lørdagsjobb😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 Det skal egentlig bare løftes ut, om nødvendig, bruker man et dertil egnet verktøy for å åpne spindel. Per ivar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 På E61 har jeg brukt en sånn sist: https://www.clasohlson.com/no/Cocraft-huggjern/p/40-7285 Banket veldig forsiktig inn og ikke for mye, bare nok til å få løsnet grepet. Sammen med WD-40 sklei den fint ut. Per ivar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per ivar Skrevet Mai 31, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2021 Takk. Da skal jeg sette igang en kveld😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 Dra spindel av nede før du løsner toppen, og vær forberedt på å måtte banke på spindel for å få den av. Og pass på å ikke dra drivaksel ut av kassa mens du holder på. Per ivar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per ivar Skrevet Mai 31, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2021 Mulig jeg misforstår nå, men trenger vel ikke å løstne spindelen for og bytte demperen? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 8 minutter siden, Per ivar skrev: Mulig jeg misforstår nå, men trenger vel ikke å løstne spindelen for og bytte demperen? 🤔 Dra spindelen ned og av demperen før du løsner oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per ivar Skrevet Mai 31, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2021 Oki😊 Da forstår jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå