LP760 Skrevet Juni 7, 2021 Share Skrevet Juni 7, 2021 Hei, Gjelder en 98 E39. Skulle ha byttet dempere til panser og bagasjeluken. Kan jeg ta av på en side og bytte? Deretter gjøre samme på motsatt side. Eller er det mer komplisert? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 7, 2021 Share Skrevet Juni 7, 2021 Går fint det, det er jo sånn man gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LP760 Skrevet Juni 7, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2021 31 minutes ago, Otis said: Går fint det, det er jo sånn man gjør det. Tenkte om hengslene ikke klarte å holde posisjonen om jeg tok vekk en demper, men om det går fint, så er det rett frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 7, 2021 Share Skrevet Juni 7, 2021 Ja, nei, det må du nesten se selv, om dempere er helt ødelagt, så klarer de kanskje ikke holde seg oppe. Men man kan da bruke noe å støtte det, det er jo en normal tanke å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 7, 2021 Share Skrevet Juni 7, 2021 Gjorde dette på E91en. Da var demperne så gåen at den ikke stod av seg selv. Kjørte opp til fattern og fikk han til å holde luka mens jeg byttet. Gjort på 2 minutt samlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 7, 2021 Share Skrevet Juni 7, 2021 Du kan alltid holde med hode/rygg/fot avhengig av hvor mye yoga du ønsker å få ut av dette, men det finnes faktisk en smart dings til å låse dempere på plass: eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LP760 Skrevet Juni 7, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2021 18 minutes ago, E.C. said: Du kan alltid holde med hode/rygg/fot avhengig av hvor mye yoga du ønsker å få ut av dette, men det finnes faktisk en smart dings til å låse dempere på plass: eksempel Bikram yoga i tilfelle. Jeg får en til å holde for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå