Boddiz Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 Er det mulig å etterfylle AC-gass? x1 2009 Har du link til gassen jeg trenger, og evnt fremgangsmåte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 Hei. Dette må gjøres med et ac-apparat på et verksted. Boddiz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 Det er mulig ja, som nevnt må det gjøres med et apparat. Leverer du inn bilen så si at de kan fylle spor stoff samtidig. Jeg måtte be om det sist, kostet 400 ekstra men. Hvis det er lekkasje et sted så blir det lettere og se hvor. Boddiz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 I USA er det lettere å få tak i "gjør det selv"-kit, men jeg vil heller anbefale at et verksted tømmer systemet og fyller på igjen. Boddiz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 Ca 1000-2000 på verksted. Tar under en time. Da blir det fyllt på sporstoff, sjekket at anlegget er tett osv (gjøres automatisk av maskinen) Boddiz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 Kit for etterfylling selges også i Norge. Har ikke testet produktet selv, men her er en link: https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=42326703 Prisen er 7-800 kroner med frakt, da er det en drøy tusenlapp å spare. Hvis prosedyren er enkel er det vel verdt et forsøk. Boddiz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2021 Takk for svar alle sammen. Var på jakt etter noe sånt som Basse Lusk linket til. Skal undersøke dette videre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå