FreBrake Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 (endret) Jentungen har ein 2004 5-serie (E60) og har handla nye felgar. Kjøpte GS Split, men under omlegging viser det seg at hjullagerhuset framme har ein "kant" som hindrar ho i å få felgen heilt på plass. Ettermarkeds-hjullager med ræva passform, eller noko anna..? Og er det noko ein kan finne på for å få dette til å passe sammen, eller er det berre å gå for nye hjullager framme? Endret Juli 15, 2021 av FreBrake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 Kanskje noen brukte hjullager fra e39? Er navet 74mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FreBrake Skrevet Juli 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2021 Eg er sjølvsagt offshore, og har ikkje anledning til å sjekke det før eg kjem heim. Dei har montert dei gamle felgane, så eg får sjå på det ved heimkomst. Jækla irriterande.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 (endret) gammel sentreringsring som sitter på der? er jo litt rart der er 2 "step", syns det ser ut som blank alu. Prøv med skrutrekker om hun får liv i den. ( om den er der) Kan også måle gamle felgene å se om de er f.eks e39 med Ø74mm. Endret Juli 15, 2021 av hsd Lars89 og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 Det er en gammel sentreringsring der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå