///M-ini95 Skrevet November 11, 2021 Share Skrevet November 11, 2021 5 minutter siden, Japsern skrev: Aha! Da gir det mer mening. Takk for svaret!😊 Må nesten rette på meg sjøl litt. Glødepluggene er aktive for å sørge for smooth motor frem til 30 grader kjølevæsketemperatur. De blir dog aktivert ved før start så lenge kjølevæsketemperaturen er 75 grader eller under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran3 Skrevet November 11, 2021 Forfatter Share Skrevet November 11, 2021 1 minutt siden, ///M-ini95 skrev: Må nesten rette på meg sjøl litt. Glødepluggene er aktive for å sørge for smooth motor frem til 30 grader kjølevæsketemperatur. De blir dog aktivert ved før start så lenge kjølevæsketemperaturen er 75 grader eller under. Skjønner👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran3 Skrevet November 29, 2021 Forfatter Share Skrevet November 29, 2021 Tar opp denne tråden igjen. Ikke kommet noe lengre, men har funnet ut at glødepluggene og gløderele var byttet for under 2 år siden, så det skulle jo være bra. Har heller ikke feilkoder på de. Hva annet kan det være? Dyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 29, 2021 Share Skrevet November 29, 2021 Det høres fremdeles ut som glødeplugger. Jeg er ingen ekspert på diesel, men at det skal være dysefeil på en slik måte, høres rart ut. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet November 30, 2021 Share Skrevet November 30, 2021 Har samme motor med feilkode på 4 eller 5 glødeplugger og den hoster godt ved start, men litt turtall og en røyksky bak bilen så fungerer alt som normalt igjen. Merkes ekstra om den har stått 1-2 dager, for min del pleier det å hjelpe på om den har stått med vedlikeholdslader på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå