Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har en fantastisk flott ekvipasje! 6-serie GT må være en fabelaktig bil å travle slik rundt med. Hva er hengervekten på denne siden du drar rundt med biltralle?

Skrevet
3 timer siden, skoglund skrev:

Herlig turer, men jeg kan ikke la være å spørre hva svensken skulle ha for fartsovertredelse med henger. 

Rykte sier det er kjempe dyrt?  
ang tempo 100 har jeg en kompis som kjøpte henger med tempo 100 for å bruke i Sverige , så når han kom hjem fant vi ut at det gjalt kun Norge og Danmark :) 

Jeg fikk brevet i dag fra Polisen og nei bøtene hos naboen er ingenting i forhold til Norge IMG_5187.thumb.jpeg.b02fe358a3e0208ec979f9768dadeca5.jpeg

3 timer siden, Saltkjelen skrev:

Du har en fantastisk flott ekvipasje! 6-serie GT må være en fabelaktig bil å travle slik rundt med. Hva er hengervekten på denne siden du drar rundt med biltralle?

Takk for det Lasse! :) hengervekta er 2100kg så det går sann passe greit 

Skrevet
2 timer siden, Snagg30 skrev:

Jeg fikk brevet i dag fra Polisen og nei bøtene hos naboen er ingenting i forhold til Norge IMG_5187.thumb.jpeg.b02fe358a3e0208ec979f9768dadeca5.jpeg

Takk for det Lasse! :) hengervekta er 2100kg så det går sann passe greit 

Nei , vet at fôr overtredelse med bil ikke er dyre, men har jo gått rykter om 1000kr per km/t med camping vogn over 80kmt . Så derfor var jeg veldig nysgjerrig:)  pen sum du hadde fått da:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...