Saltkjelen Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Du har en fantastisk flott ekvipasje! 6-serie GT må være en fabelaktig bil å travle slik rundt med. Hva er hengervekten på denne siden du drar rundt med biltralle?
Snagg30 Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 3 timer siden, skoglund skrev: Herlig turer, men jeg kan ikke la være å spørre hva svensken skulle ha for fartsovertredelse med henger. Rykte sier det er kjempe dyrt? ang tempo 100 har jeg en kompis som kjøpte henger med tempo 100 for å bruke i Sverige , så når han kom hjem fant vi ut at det gjalt kun Norge og Danmark Jeg fikk brevet i dag fra Polisen og nei bøtene hos naboen er ingenting i forhold til Norge 3 timer siden, Saltkjelen skrev: Du har en fantastisk flott ekvipasje! 6-serie GT må være en fabelaktig bil å travle slik rundt med. Hva er hengervekten på denne siden du drar rundt med biltralle? Takk for det Lasse! hengervekta er 2100kg så det går sann passe greit
skoglund Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 2 timer siden, Snagg30 skrev: Jeg fikk brevet i dag fra Polisen og nei bøtene hos naboen er ingenting i forhold til Norge Takk for det Lasse! hengervekta er 2100kg så det går sann passe greit Nei , vet at fôr overtredelse med bil ikke er dyre, men har jo gått rykter om 1000kr per km/t med camping vogn over 80kmt . Så derfor var jeg veldig nysgjerrig:) pen sum du hadde fått da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå