Gå til innhold

Dørtrekk E46, delbart?

sst079
 Share

Anbefalte innlegg

Har en E46 Touring med det beige interiøret. Sort dash og sort innertak, ellers er resten beige. Litt i overkant beige, spør du meg.

Derfor lurer jeg på, noen som vet om området midt i dørsiden, det med airbag og håndtak kan demonteres fra resten av dørtrekket? Kunne tenkt meg å bytte dette til sort. 

Takker for tilbakemeldinger😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke farge det til sort?

Har farga hele interiør jeg fra brunt til sort. 
Ikke bare bare å skru dørtrekket fra hverandre. Delene er smeltet sammen, altså plastsveiset, usikker på om det vil holde like bra om du bruker selvborrende skrurer f.eks til å holde trekket sammen vil holde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går vell ann mener å huske at dette er limt med noe pop nagler sammen i den dørplaten. Så kommer vell ann på hva du har av utstyr. Men det letteste er vell å kjøpe en hel dørplate i stedet for å bygge den om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg egentlig fått veldig godt svar på det jeg lurte på😊 Jeg kommer IKKE til å plukke dørtrekket i deler!

Jeg følger stadig med på finn i forhold til interiør, men ikke dukket opp noe enda.

Men ja…det aller enkleste vil jo selvfølgelig være å farge det. Rimelig ukomplisert…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...