sst079 Skrevet Desember 7, 2021 Share Skrevet Desember 7, 2021 Har en E46 Touring med det beige interiøret. Sort dash og sort innertak, ellers er resten beige. Litt i overkant beige, spør du meg. Derfor lurer jeg på, noen som vet om området midt i dørsiden, det med airbag og håndtak kan demonteres fra resten av dørtrekket? Kunne tenkt meg å bytte dette til sort. Takker for tilbakemeldinger😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 7, 2021 Share Skrevet Desember 7, 2021 Hvorfor ikke farge det til sort? Har farga hele interiør jeg fra brunt til sort. Ikke bare bare å skru dørtrekket fra hverandre. Delene er smeltet sammen, altså plastsveiset, usikker på om det vil holde like bra om du bruker selvborrende skrurer f.eks til å holde trekket sammen vil holde. sst079 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Desember 7, 2021 Share Skrevet Desember 7, 2021 Ja, det går vell ann mener å huske at dette er limt med noe pop nagler sammen i den dørplaten. Så kommer vell ann på hva du har av utstyr. Men det letteste er vell å kjøpe en hel dørplate i stedet for å bygge den om sst079 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Desember 7, 2021 Share Skrevet Desember 7, 2021 Disse svarte sirklene må ødelegges for å kunne demontere denne platen som du vil bytte. sst079 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sst079 Skrevet Desember 7, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2021 Da har jeg egentlig fått veldig godt svar på det jeg lurte på😊 Jeg kommer IKKE til å plukke dørtrekket i deler! Jeg følger stadig med på finn i forhold til interiør, men ikke dukket opp noe enda. Men ja…det aller enkleste vil jo selvfølgelig være å farge det. Rimelig ukomplisert… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Desember 7, 2021 Share Skrevet Desember 7, 2021 Du kan se om du har noe hell her og finndel.no sst079 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 8, 2021 Share Skrevet Desember 8, 2021 Jeg hadde en i overkant grå E91 tidligere som jeg modifiserte litt interiørmessig. Du kan se her hva som ble gjort og hvordan. Begynner på side 4. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå