Skof1 Skrevet Desember 14, 2021 Share Skrevet Desember 14, 2021 Noen som kan fortelle meg hva som er galt når denne koden kommer opp? 00CF37 (2009, x5 e70) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 14, 2021 Share Skrevet Desember 14, 2021 Det korte svaret er nei, ettersom en feilkode ikke er en beskrivelse på feilen, men heller beskrivelse av symptomet, som i sin tur kan ha flere årsaker. Om noe mer vettug brukes til feilsøking, som f.eks. ISTA så får du opp en testplan med mulige feilkilder. Skof1, Reef89 og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skof1 Skrevet Desember 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2021 Takk for svar! Nå var dette det mest vettug’e utstyret jeg hadde for hånden her og nå, og det gir meg om ikke noe annent, mere svar en det bilen kan gi meg, så nå vet jeg med mitt ikke så veldige "vettuge" hjelpemiddel, at jeg bør oppsøke noen med et mere vettug verktøy for feilsøking, som kan kontrollere om dette er en feil som det bør gjøres noe med 😉👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 14, 2021 Share Skrevet Desember 14, 2021 Gammelt batteri? Fungerer comfort access? Ser det er typiske ting som kommer opp på google på denne feilkoden. Starter bilen forresten som vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skof1 Skrevet Desember 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2021 Ikke gammel batteri. Har hatt problemer med at bakluka mi ikke ville gå igjen (måtte dytte den igjen, også gikk den opp igjen av seg selv) har nå funnet feilen på dette, det var mikro bryteren i håndtaket som ikke klarte å koble helt ut, så det var kunn litt vibrasjoner elle dunk i en dør, som skulle til for at bryteren ble aktivert, og da gikk luka opp 🤨 Elles så virker som det skal! Får også opp denne feilmeldinger? men det er ingen ting som ikke virker?? (Har hatt denne meldingen lenge, sletter den og etter en stund, så dukker den opp igjen 🤪) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 14, 2021 Share Skrevet Desember 14, 2021 Det er jo bla. derfor Carly absolutt ikke egner seg til diagnose/ feilmsøking. Det er jo ganske kjent nå etterhvert. Du ser jo det selv nå også. Carly er litt som E.C har skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skof1 Skrevet Desember 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2021 Jeg vet, den blir egentlig ikke brukt til dette, men når det dukker opp noen feilkoder her, så er det jo greit å sjekke ut om det er noe alvorlig. Stort sett så har de tingene som har kommet opp vært riktig, men den har helt sikkert noen svakheter den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 14, 2021 Share Skrevet Desember 14, 2021 Okei, du registrerte batteriet ved bytte også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skof1 Skrevet Desember 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2021 Ble byttet på verksted. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 14, 2021 Share Skrevet Desember 14, 2021 (endret) Okei. Grunnen til at jeg spør er at batteri ofte er grunn til "usaklige" feilkoder. En del får batteriet byttet uten å registrere det, da blir det fort error igjen. Jeg vil likevel forslå å måle at det er i orden for å utelukke selve batteriet. Ellers blir det gjetting av årsaken som flere nevner og det kan bli dyrt om en skal bytte deler her og der for å prøve å finne årsaken Greit å få lest av skikkelig Endret Desember 14, 2021 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet Desember 16, 2021 Share Skrevet Desember 16, 2021 Har bilen din, en X5 fra 2009, kun gått 82 000 km? Last Occured at 82352 km, står det om feilen i bildet i ditt første innlegg. Antar du har slettet gamle feilkoder, og denne er av nyere dato? Når det gjelder det andre bildet ditt, så står det jo intet der om feilkode. Hva er det som er "Very bad" i Foot Well Module? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå