RF91 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Blir alltid imponert over folk so kan gå vegen med å retrofitta ting på eigahand. Elektronikk gir meg svettetokter og makspuls 😅 Vegard_ reagerte på dette 1
Vegard_ Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden 2 hours ago, Saltkjelen said: Du skulle nesten fått tak i armlener/håndtak fra en bil med utvidet nappaskinn og/eller fullskinn dørtrekk og byttet ut innmaten med alcantaren, så hadde du fått en skikkelig OEM+ variant på det. Det er alltid en mulighet ja, har prøvd å kjøpe flere sett med slike dørpanel, enten fullskinn/extended leather eller "exclusive" typen med skinnhåndtak, men der går enten prisen til værs eller så er selger vanskelige å få tak it 😅
Vegard_ Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden (endret) 56 minutes ago, RF91 said: Blir alltid imponert over folk so kan gå vegen med å retrofitta ting på eigahand. Elektronikk gir meg svettetokter og makspuls 😅 Jeg begynner å bli heftlig lei av det her nå faktisk 😆men snart er vel bilen så full av ekstrautstyr man kan få, så enden nærmer seg håper jeg. Endret 23 timer siden av Vegard_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå