Haug530D Skrevet Januar 25, 2022 Share Skrevet Januar 25, 2022 Har fått opp en feilmelding på Dekktrykk, som jeg ikke får bort, har prøvd å ta resett inni Idrive, men den forsvinner ikke, har lest noe om at man må kjøre litt etter å ha tatt reset? Dette er da det systemet som er basert på ABS eller RPA og ikke det andre systemet med Ventiler med trykkmonitor i. Gjelder da 530D F11 2010 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 25, 2022 Share Skrevet Januar 25, 2022 De tidligere systemene mener jeg at du må resette når du står i Park, så kjøre litt. Maxmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2022 4 minutter siden, E.C. skrev: De tidligere systemene mener jeg at du må resette når du står i Park, så kjøre litt. Får vel prøve å kjøre litt å se om det forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 25, 2022 Share Skrevet Januar 25, 2022 (endret) På min, E91, resetter jeg det i idrive og så går den prosessen frem til jeg har kjørt 10-15 meter ca og etterpå ser alt ok ut. Må stå i ro når jeg trykker men min er manuell så vet ikkenå om park på evt andre. Endret Januar 25, 2022 av Kvasi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 25, 2022 Share Skrevet Januar 25, 2022 Jeg har E91 uten iDrive og der må jeg holde inne knappen når jeg står stille i park i noen sekunder, så er den god etter få meter ja. På E61 må jeg inn i iDrive og der er resettingen "incomplete" før man har kjørt rundt 1 mil/10km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 29, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2022 Måtte visst sette CIC Enheten tilbake i bilen da fungerte det visst igjen. Har ettermontert NBT Enhet for noen år siden og har fungert til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå