Peak Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 På vei hjem fra jobb ser jeg bakdekket er flatt, må enten lappes eller kjøpe ny(e). Overasskende nok er det ingen forhandlere av dekk åpne på en lørdag i nærområdet, hverken de store kjedene eller de mindre leverandørene. Dekk1 og Vianor har åpent fra 08-16 mandag-fredag, altså midt på en normal arbeidsdag, må en faktisk ta seg fri fra jobb en dag fordi en har punktert? Setter pris på eventuelle forslag til verksteder / dekkforhandlere som har vett til å holde åpent til normale tider - skulle helst hatt bilen oppe å gå asap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Nei, det er ikke en spøk. Det fungerer helt fint. *MrB* og Pekka reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Ja. Det settet til Biltema er helt kanon å ha med seg i bilen. Gjerne sammen med en liten 12v kompressor. Har reddet meg 2 ganger hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 4, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2022 Får prøve på det som en midlertidig fiks, takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Det fra biltema er vel mest om hullet i dekket er på "undersiden", er det på sidewall tror jeg ikke det er mye hjelp i det Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Fordel å skrive hvor i landet du holder til. Noen Thansen-avdelinger har visstnok dekkavdeling. Aldri prøvd de selv. Er vel bare å hive på et sommerhjul og fikse det til mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 4, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2022 (endret) Kan selvsagt gjøre det, men fremdeles rimelig spesielle åpningstider av et dekkverksted, dette er jo noe en ønsker å fikse temmelig spontant. Drammen / Asker området. Endret Februar 4, 2022 av Peak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Fant en i Drammen ihvertfall https://bilringen.no/ Er dessverre vanskelig å få folk i bilbransjen til å jobbe utover 8-16. Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 4, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2022 Denne kom jeg faktisk ikke over, blir en tur dit i morgen. Setter pris på hjelpen @Lars89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå