Brum Skrevet Februar 27, 2022 Share Skrevet Februar 27, 2022 Fikk opp rødt varsellys på lufttrykk mens jeg kjørte. Jeg parkerte bilen og sjekket at alt av dekk var ok. Skulle kjøre videre, men har ikke fått start på bilen etter det. Usikker på om det er noe sammenheng i at for ett par uker siden så lyste abs, brekk og antispinn men disse forsvant av seg selv. Noen tanker om hva som kan være galt? 318, 2007 diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 27, 2022 Share Skrevet Februar 27, 2022 Hva skjer når du forsøker å starte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brum Skrevet Februar 27, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2022 Det skjer ikke noe annet enn at varsellampene kommer opp på dashboardet. Bilen gir ikke fra seg en eneste lyd. Starteren går ikke @Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 27, 2022 Share Skrevet Februar 27, 2022 Typisk dårlig jording til motor eller dårlig plusskabel, men det er ingen som kan gi deg 100% svar ved å tippe over internett. Øyvind L. og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 27, 2022 Share Skrevet Februar 27, 2022 Ville sjekket de to punktene E.C. nevner her. Hadde en 1-serie med sporadiske og veldig varierte elektriske problemer, inkludert at motor døde og ikke fikk start. Selv under kjøring kunne bilen bare dø og miste all strøm i fart. Fant ut at plusskabelen som gikk på batterikassen til bilen på undersiden bak var helt irret og råtnet av. Byttet denne og slet fortsatt litt. Sjekket så motorjording som også var helt uteiret og dårlig. Byttet denne også, så var ting helt til normalen igjen. Veldig typisk på både første-gen 1-serie og E9x. Mener også å huske at den røde "sikrings-plata" oppå batteriet på E87en min var tullete en gang, så kanskje sjekk den også eventuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå