Gå til innhold

Bilen starter ikke e90

Brum
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk opp rødt varsellys på lufttrykk mens jeg kjørte. Jeg parkerte bilen og sjekket at alt av dekk var ok. Skulle kjøre videre, men har ikke fått start på bilen etter det. Usikker på om det er noe sammenheng i at for ett par uker siden så lyste abs, brekk og antispinn men disse forsvant av seg selv. Noen tanker om hva som kan være galt? 318, 2007 diesel

CAF0EBC7-9D24-47ED-8A67-123FED36A451.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sjekket de to punktene E.C. nevner her. Hadde en 1-serie med sporadiske og veldig varierte elektriske problemer, inkludert at motor døde og ikke fikk start. Selv under kjøring kunne bilen bare dø og miste all strøm i fart. Fant ut at plusskabelen som gikk på batterikassen til bilen på undersiden bak var helt irret og råtnet av. Byttet denne og slet fortsatt litt. Sjekket så motorjording som også var helt uteiret og dårlig. Byttet denne også, så var ting helt til normalen igjen. Veldig typisk på både første-gen 1-serie og E9x. Mener også å huske at den røde "sikrings-plata" oppå batteriet på E87en min var tullete en gang, så kanskje sjekk den også eventuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...