Skulebollen Skrevet Mars 2, 2022 Share Skrevet Mars 2, 2022 Hei! Er dette noe som er mulig og få tak i? Har en m5 som originalt har forsterker i bagasjerom, denne har forrige eiger fjernet da den var defekt. Så nå ser det slik ut baki.. Koblet ett sammensurium av delefilter osv. Fikk fatt i en annen originalforsterker, men ikke alle delenr. Stemmer overens ( er 3 stk.🙄 ) med denne får jeg lyd i alle høytalere, men når jeg skrur opp vrenger lyden seg i alle høytalere.. spiller klart ved lavt volum. Er ikke slik via superkoblingene.. Kan det vere noe annet enn forsterker som er feil, evt. Mulighet og fikse? Uansett, det jeg tenker siden jeg ikke får tak i original forsterker ( letet leeenge etter en med alle nr. Riktig ) så tenker jeg i første omgang og bare bridge kontaktene slik at lyden går foruten forsterker. Den jobben ville blitt latterlig mye enklere med ledningsnett😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2022 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Mars 12, 2022 Share Skrevet Mars 12, 2022 (endret) Ta en titt på dette forumet: https://www.bimmerfest.com/threads/joeys-e34-bible-yes-you-need-one-and-still-adding-to-it.715009/ Mange nyttige linker, bl.a ledningsnett for E34 evnt direkte: https://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e34/ Endret Mars 12, 2022 av Mortenej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 13, 2022 Share Skrevet Mars 13, 2022 Fra en -92 E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2022 Takk takk 😁 Tror jeg går for og montere en ny uoriginal forsterker og koble opp👍 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 14, 2022 Share Skrevet Mars 14, 2022 12 timer siden, Skulebollen skrev: Takk takk 😁 Tror jeg går for og montere en ny uoriginal forsterker og koble opp👍 Skal ikke ta motet fra deg men det gamle greiene der som er klippet og tuklet med ,ja da blir ting vanskelig og komplisert . på Tdsen var alt urørt og til og med der måtte jeg gi opp . Spraket og bare tullet med det originale greiene . Så gjorde som du har tenkt ,satte i en uorganisk spiller ,samt en koplet opp høyttalere utenom det det som var . Plutselig ble alt trivelig igjen . Er klart om man får fatt på alt komplett så kan det gå ,men dette er noe gammelt ræl som garantert har fått samle tidens tann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå