Kvasi Skrevet Mars 5, 2022 Skrevet Mars 5, 2022 Har fått et høyst irriterende problem med min E91, sen 2007 med FRM2. Den har en tendens til å skru på skjerm, lys i menyknapp til CCC og startknapp en stund etter at jeg låser og forlater. Resultatet er selvsagt at den skrur av alt overnatta og jeg blir lyings etpar ganger i uka når jeg skal på jobb og ser at klokke og dato er slettet ila natta. Dette er forvarsel på resten, lyktene begynner å vibrere opp/ned ganske fort hvis jeg skrur de på før den er ferig med gløding. Jeg får varsel på feil med servo. Beskjed om å dra på verksted osv osv.. Noen som har teori eller erfaring med hva som kan være grunnen til dette?
Reef89 Skrevet Mars 5, 2022 Skrevet Mars 5, 2022 Går ut i fra at du har målt og sjekket at batteriet er i orden både lading, tar i mot lading og i sleep. Så ta en diagnose og se hva som ligger i minnet.
Kvasi Skrevet Mars 5, 2022 Forfatter Skrevet Mars 5, 2022 44 minutter siden, Reef89 skrev: Går ut i fra at du har målt og sjekket at batteriet er i orden både lading, tar i mot lading og i sleep. Så ta en diagnose og se hva som ligger i minnet. Nytt batteri. Ingenting som forklarer eller relaterer på diagnose.
Kvasi Skrevet Mars 6, 2022 Forfatter Skrevet Mars 6, 2022 9 minutter siden, 540is skrev: Ettermontert dab adapter? Nope.
540is Skrevet Mars 6, 2022 Skrevet Mars 6, 2022 Comfort access? Om ja koble fra dørhåndtak. Om nei, prøv å ta av ibs sensoren og se om ting forandrer seg. E.C. reagerte på dette 1
Kvasi Skrevet Mars 6, 2022 Forfatter Skrevet Mars 6, 2022 6 minutter siden, 540is skrev: prøv å ta av ibs sensoren og se om ting forandrer seg. Tenker egentlig at IBS er rota til alt vondt. Er det mulig å ta bort skiten, og evt skyte den?
540is Skrevet Mars 6, 2022 Skrevet Mars 6, 2022 Det er ihvertfall ingen problem å koble av den lille ledningen som går til batteriets minuspol for å feilsøke. Du vil ikke lengre få noen varsel på lav batterispenning, men sovner bilen så har du funnet feilen. Å kjøre uten vil trolig gå bra, har ihvertfall gjort det i 300 000 ish km på min 2009 E60, men så er heller ikke den fullproppet av utstyr da Kvasi reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå