Gå til innhold

E9X vekker seg selv fra dvale og tømmer batteri.

Kvasi
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått et høyst irriterende problem med min E91, sen 2007 med FRM2. Den har en tendens til å skru på skjerm, lys i menyknapp til CCC og startknapp en stund etter at jeg låser og forlater. Resultatet er selvsagt at den skrur av alt overnatta og jeg blir lyings etpar ganger i uka når jeg skal på jobb og ser at klokke og dato er slettet ila natta.
Dette er forvarsel på resten, lyktene begynner å vibrere opp/ned ganske fort hvis jeg skrur de på før den er ferig med gløding. Jeg får varsel på feil med servo. Beskjed om å dra på verksted osv osv..
Noen som har teori eller erfaring med hva som kan være grunnen til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Reef89 skrev:

Går ut i fra at du har målt og sjekket at batteriet er i orden både lading, tar i mot lading og i sleep.
Så ta en diagnose og se hva som ligger i minnet.

Nytt batteri. Ingenting som forklarer eller relaterer på diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall ingen problem å koble av den lille ledningen som går til batteriets minuspol for å feilsøke. Du vil ikke lengre få noen varsel på lav batterispenning, men sovner bilen så har du funnet feilen. Å kjøre uten vil trolig gå bra, har ihvertfall gjort det i 300 000 ish km på min 2009 E60, men så er heller ikke den fullproppet av utstyr da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...