DrSakke Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden 21 minutter siden, sveigis skrev: Flott arbeid du gjør her og så gøy med nye deler . Tyskland har litt mer og by på ja og er de lette og få til og sende hit ? Gusker før det kunne være litt vanskelig . Takk! Men det går sakte. ja, de som jeg har snakket med sender-står ofte i annonsen- DHL er og billige. de fleste snakker engelsk- har dog altid begynt på tysk (selvlært kjøkkentysk med relativt bra bilvokabulær og google translate/AI tekst) . eneste er at tilsvarende FINN så har de sikker betaling med frakt, men denne trur jeg ikke funker til utlandet- dvs overføring/paypal i forskudd som da er litt stress med større inkjøp som denne her som jeg gjorde nå(begynte å tenke flere ganger at jeg har blitt lurt😄) , var forøvrig fra polen selgeren her var i.
DrSakke Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden https://www.google.com/goto?url=CAESeQHrOzAVjSox3ti2QuYZqgXsE-97u9ryH9ul4j5YaOdsqaiEGN0kFJGK57o04U494q3YhqM-se5xU6Ftv-SEwpLAtlo8T6izka4oT6FiTxuppsG5aZ6VfkJoL5b-IQfgLjP8G-3tueVYDoDAQwwN5ThzQ0sK8N8cPNA vik-classic-parts annonserer der- mye artige deler/elektronik f.eks alpina style målere i ventilasjonsrister og reproduserte premium hifi høytalerkasser til hatthyllen- disse ser meget bra ut og er billigere en brukte på ebay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå