Gå til innhold

DrSakke sin M535i -86 zinnoberrot


DrSakke
 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, DrSakke skrev:

Jupp. Dørene, panser og antagelig takluke og alt av smådeler er lysere en karosseriet.

lakkert i to omganger...

Så denne tråden for første gang nå og leste igjennom alt. Og når jeg leste at dørene osv ikke ble lakkert samtidig tenkte jeg bare på en ting.. Det var at jeg håpet på at de traff riktig farge da en rød farge er vanskelig å lakkere i 2 omganger.. Det var trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dessverre først etter at vinduer ble satt inn at jeg hadde mulighet å se den orntli i dagslys (ellers bare vært inne, travel transport, regn) nå er front-og bakruta på plass🤬
men lakkeren fikk beskjed om dette og han mente at dette ikke var noen problem å fikse. 
han mente at jeg skulle montere bilen ferdig untatt listverk og så skulle han lakkere om nedom vinduene. Han hadde ikke mulighet å ta bilen inn før vinteren heller
veit ikke.

Sakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, icemanM5 skrev:

Og lister rundt frontrute harmonerte ikke helt… Krom nede, og svart rundt resten…? 🤔

Kromlisten satt dit bare for å klemme ut gummiet med tetningsmasse bak. Har svarte men de må lakkes om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir lakkering- ser ikke ut i månelys med mye lysere dører og panser(sansynligvis støtfangere og takluke og) sammenlignet med resten av karosseriet. 
lakkereren var enig i at dette må fikses-han mente vi skulle ta det etter montering men jeg skjønner ikke helt vitsen. Å få tilfredstillende resultat med maskering overalt og lakkstøv i alle gliper kan jo ikke bli bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...