E39kj Skrevet Mars 23, 2022 Share Skrevet Mars 23, 2022 (endret) Bmw e91 320d m47 Kan noen hjelpe meg jeg forstår ikke hvorfor BMW-en min ikke vil starte kjørte den tur retur hjemme og verkstedet også dro jeg bort i 1 times tid også ville ikke bilen min starte noe mer sett over relle bytta starter hva annet kan det være får ikke feil på noe annet en gløde plugger når jeg feil søker Endret Mars 23, 2022 av E39kj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 23, 2022 Share Skrevet Mars 23, 2022 Er det 47 minusgrader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 Døde nesten når jeg leste.. Må være årets lengste sentning. .................................................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maiken Benedicte Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 38 minutter siden, Øyvind L. skrev: Døde nesten når jeg leste.. Må være årets lengste sentning. .................................................... Skjerp deg. For alt vi vet kan det være lese - og skrivevansker. Snagg30, ahj, Aabak og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 Hvis det er veldig kaldt og bilen går på starter uten å fyre så må du se på glødesystem og tilførsel av drivstoff. Hvis bilen ikke drar på starter må du se på batteri og strømtilførsel. Det er typisk at jordingskabel og pluskabel under batteriet korroderer så mye at starteren får ikke nok strøm til å dra motoren rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå