Gå til innhold

Tips til bilpleieprodukter


Hahah
 Share

Anbefalte innlegg

@tambur4XFE 150 er ca 400g tyngre enn den kablede varianten av XFE 150. Jeg har polert hele bilen min tidligere med denne uten å ha tenkt at dette var for tungt og at kablet maskin hadde vært mye bedre. Det er nok mer frustrerende å måtte forholde seg til en kabel enn å måtte holde 400g ekstra i hånda.


Prismessig er det lite som skiller batteridrevet XFE og kablet XFE. Tar man med i regnestykket at det følger med to batterier som koster nesten 2k per stk på den batteridrevne XFE, så fremstår den nesten som et kupp.😃 Kablet XFE vil selvsagt fortsatt være kraftigere.

7k for XFE synes jeg er et bra tilbud. Jeg kjøpte min i 2020 til litt over 6k, i en tid hvor "alt" var mye billigere enn i dag. 

Endret av BrokeBoi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har Dewalt fra før, så er det bra på pris på denne da. Kjøpte selv i høst. Ikke like elegant som Rupes og Flex. Men sterk og lite vibrasjoner. Bråker litt da..

https://www.staypro.no/maskiner-verktoy/batteridrevne-verktoy/poleringsmaskiner/dewalt-dcm848n-polermaskin-uten-batteri-og-lader-2901493?channable=00a9f2736b750032393031343933d4&VAT=1&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwlZixBhCoARIsAIC745Ba5_uuWKntiKvELcIHtaSV1QJ50ZJXSy2JBLg2Pfs9sjOcqFH6UukaAnrYEALw_wcB

Eller så skal det sies at jeg har en Flex PXE80 også. Det er den jeg bruker mest. Det er så mye kroker og kriker på nye biler, så den er veldig hendig. Men Dewalten tar jo tak og panser mye fortere.

Endret av mslello
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...