vegard89 Skrevet Mai 24, 2022 Share Skrevet Mai 24, 2022 (endret) Hei. Jeg må ha nye fjærer til bilen bak, men kan jeg skifte til fjærer som er beregnet til msport? Bilen har standard understell. Endret Mai 24, 2022 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 24, 2022 Share Skrevet Mai 24, 2022 Sjekk i delekatalog om det er andre dempere på M-sport, men på de aller fleste bilene så er det gjerne det. Det blir også litt sært å ha senkesett på kun én aksel og per definisjon sikkert ikke lov heller (selv om det neppe oppdages eller blir et problem). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2022 6 minutter siden, E.C. skrev: Sjekk i delekatalog om det er andre dempere på M-sport, men på de aller fleste bilene så er det gjerne det. Det blir også litt sært å ha senkesett på kun én aksel og per definisjon sikkert ikke lov heller (selv om det neppe oppdages eller blir et problem). Okei. Planen er å skifte til samme fjærer foran også eventuelt. Ut ifra det jeg kan se, så er det like dempere om du har msport eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 24, 2022 Share Skrevet Mai 24, 2022 Jeg ser ut til å finne "vanlig", M-sport og adaptiv M-sport-dempere, men nå tok jeg bare en random 320d F30 uten xdrive i delekatalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2022 (endret) 1 time siden, E.C. skrev: Jeg ser ut til å finne "vanlig", M-sport og adaptiv M-sport-dempere, men nå tok jeg bare en random 320d F30 uten xdrive i delekatalogen. Ok, så da er det sikkert andre dempere på msport da? Endret Mai 24, 2022 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 24, 2022 Share Skrevet Mai 24, 2022 M Sport har egne dempere, men du sier ikke noe om hvilken bil du har. Xdrive har standard dempere og fjører. M sport fjører er ikke godkjente for xdriveutgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2022 (endret) 29 minutter siden, papertiger skrev: M Sport har egne dempere, men du sier ikke noe om hvilken bil du har. Xdrive har standard dempere og fjører. M sport fjører er ikke godkjente for xdriveutgaver. Ok, jeg skjønner. Jeg har bakhjulstrekk. Endret Mai 24, 2022 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 24, 2022 Share Skrevet Mai 24, 2022 42 minutter siden, papertiger skrev: Xdrive har standard dempere og fjører. Fjærer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 24, 2022 Share Skrevet Mai 24, 2022 14 minutter siden, vegard89 skrev: Jeg har bakhjulstrekk. Ja, du kan skifte til M-sport fjær både foran og bak selv om du ikke har demperne originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 25, 2022 Share Skrevet Mai 25, 2022 7 hours ago, Kvasi said: Fjærer! Beklager, dårlig formulering. xDrive-utgaver har ikke M sport fjærer og dempere. Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2022 (endret) 10 timer siden, Kvasi skrev: Ja, du kan skifte til M-sport fjær både foran og bak selv om du ikke har demperne originalt. Takk for svar:) Endret Mai 25, 2022 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå